--Uh... asta este că am dat de o prietenă, așa că am salutat-o .
Stai puțin, a spus Brick, făcând-o pe fata să se întoarcă să se uite direct la Day înainte de a fi uimită când a văzut silueta înaltă cu o față frumoasă diferită de a lui Brick, făcând-o pe fata să se uite la el înainte de a-i elibera în grabă brațul lui Brick și a da lui Day un zâmbet dulce.
Brick a fost instantaneu uluit de expresia fetei.
--Da... Jang este prietenul lui P'Brick, ești și tu prietenul lui P'Brick?l-a întrebat fata dulce pe Day.
Day aruncă o privire către fată înainte de a se uita direct la Brick, apoi un zâmbet slab i-a scăpat din gură, când ochii lui Brick s-au mărit la schimbarea expresiei femeii care stătea încă în fața lui.
--Numele meu este Day. Îmi pare bine să te cunosc, Nong Jang , a spus Day, oferindu-i fetei un mic zâmbet, făcându-l pe Brick să se întoarcă imediat să se uite la el și să se simtă nemulțumit.
Day s-a uitat la fața lui Brick și a rânjit în inima lui.
--Îmi pare bine să te cunosc, Day. La ce școală ești? a întrebat fata din nou.
Se pare că și-a pierdut interesul pentru Brick în mod implicit când a vorbit cu Day, așa că Brick a simțit o înroșire în piept care nu putea fi descrisă.
--Lucrez , a răspuns Day. Brick se simțea inconfortabil.
--Deci, Nong Jang, nu vei cumpăra nimic? Nu te văd luând lucruri , a spus vocea lui Brick, când fata se întoarse să se uite la el.
--Jang nu se grăbește, P'Brick... Este... Uh... P'Day, ești interesat să mergi la un pub cu prietenii lui Jang? Spune-le și prietenilor tăi, dacă prietenii tăi nu vin „P'Day va fi nervoas”, a spus femeia cu un râs mic, făcându-l pe Brick să înghețe pentru că atunci când a cunoscut-o pe fată, ea l-a invitat pe Brick însuși și pe prietenii săi să meargă cu ea la cârciumă. Acest lucru la făcut pe Brick să fie sută la sută sigur că era interesată de Day.
— Hmm... e interesant, răspunse Day făcându-l pe Brick să se uite imediat la el.
--Ești nebun! De ce ai spus că ești îngrijorat pentru fratele tău? spuse el deodată cu o voce înțepenită.
--Trebuie să doarme deja , a răspuns Day încet, purtându-se de parcă ar fi vrut să meargă cu fata, Brick auzind asta s-a enervat și s-a uitat nefericit la Day și la fată înainte de a pune coșul cu gustări pe podea.
--Ei bine, dacă vrei să mergi, du-te, dar du-mă acasă atunci , a spus el, înainte de a se îndepărta de amândoi și a se îndrepta spre mașină fără să cumpere nimic.
--Ce e în neregulă cu P’Brick... ei bine, atunci P’Day este interesat să meargă cu Jang? Femeia s-a întors să-l întrebe din nou pe Day.
Day îi zâmbi rece fetei.
CITEȘTI
Ești atât de rău 1 🩵
AcciónRomanul conține o situație de violență, abuz, sex, sadism și masochism. 🔞♂️Vă avertizez această poveste NU ESTE PENTRU TOATĂ LUMEA... Conține scene de violență, erotică , necosintământ ....Deci dacă sunteți sensibili la anumite probleme nu citiți...