Pinggan tak retak nasi tak dingin Zafril menatap rauk wajah seorang wanita di sebelah dia yang lena tidur berbantalkan lengannya.Dalam hati dia mengucap panjang ditarik kasar lengan dari menjadi bantal wanita itu.
"Again and again!"marah Zafril mengenangkan kejadian semalam.Kenapa dia boleh tersasul dalam kehidupan dosa ini?
"Babyyy i ngantuk"rengek wanita beralih memeluk pinggang Zafril.
"Kau bangun sekarang!"kasar Zafril menolak tangan itu.Jijik!
"Why?apa salah i"wanita itu mendongak mencari wajah lelaki yang berani ambil hati dia..
"Shit!"maki Zafril mencerlung dalam anak mata yang penuh dengan nafsu itu.Dia bangun dengan keadaan yang penuh dengan kekesalan.Baju atas lantai diambil lalu disauk kasar pada tubuh.Tali tie disambar kasar,segala barang peribadi diambil atas meja kecil tepi katil lalu dia berlalu ke arah pintu.
"You nak pergi mana?"soal Tengku Aryana turut bangun berjalan ke arah Zafril.Tangan naik memeluk leher panjang Zafril.
"Jangan sentuh aku!aku haram kan!"
Tengku Aryana kebelakang sedikit.
"What!pandai pula you cakap halal haram dengan i?habis tu apa yang kita buat semalam you tak ingat"lagak tidak puas hati dengan kata Zafril.Dia ni bukannya wanita murah tahu!
"Listen Tengku Aryana aku tak pernah sentuh kau!apatah lagi tebuk kau!dan setakat kau ni aku tak hingin lah!"bidas Zafril sedas.Dia tak bodoh nak minum air kencing iblis yang diberi oleh wanita itu semalam.
"Zaf!apa kurang nya i di mata you"jerit Tengku Aryana sudah memerah wajah menahan marah.Tangan dikepal kuat..
Zafril berhentikan kaki tanpa memandang Tengku Aryana yang memakai baju tidak cukup kain itu.Ya Allah berdosa kah aku?
"Everyone is imperfect don't find fault with me why I don't like you"selepas saja lontarkan kata itu Zafril pergi begitu saja ditinggal Tengku Aryana sendiri.
Dia berusaha untuk berubah tetapi semua masalah yang datang kepada dia seperti mengharapkan hidup dia kekal begini.Dia harus jumpa seseorang untuk mendengar nasihat.
Tidak betah dia di dalam dunia gelap ini bagaikan tiada satu cahaya pun yang mahu masuk ke dalam jiwa dan diri lelaki dia.
Masuk kereta Zafril lempar kasar tali tie dia kerusi sebelah.Streng digenggam kemas bagaikan mahu tercabut.Turun naik dada dia jika teringat perkara yang bertimpak dosa itu.
"ARHHHH!!!!..Aku bodohhhhh bodohhhh!!"maki Zafril kepada diri sendiri.Dipukul benda bulat itu.Ibarat penyeselan yang tidak akan dilupakan.
Enjin kereta dihidupkan,kereta mula bergerak menuju ke lokasi untuk dia cari ketenangan.Jiwa dia merontan ingin meminta ampun kepada tuhan.
Kereta diparking di hadapan rumah banglo dua tingkat itu.Pintu diketuk seiring mulut memberi salam.Terpancul wajah kacak itu di muka pintu.
"Buat masalah lagi lah tu"perli lelaki itu sekali tengok muka dah tahu,dia memberi ruang untuk Zafril masuk.Nampak sangat bergaduh Zafril ni.
Mikhail membontotni langkah Zafril ke dapur,ewah buat macam rumah sendiri nampak.
"Apa masalah kali ni?"tanya Mikhail mengambil tempat di meja makan sambil mata ligat melihat Zafril nya mengambil air di dalam peti sampai lah tubuh itu duduk di hadapan nya.
Zafril mengeleng lemah meneguk air tin pepsi,belakang tengkuk dipukul kecil hilangkan lenguh.
"Kau gaduh lagi?"soal Mikhail sudah dapat tahu dari kesan lebam pada mulut lelaki itu.
YOU ARE READING
Zafril Adhan : Addicted Husband (C)
RomanceBook 3 ; Complete {Action+romance} Zafril Adhan jejaka sentiasa segak mengenakan apa saja di tubuh tegap nya.Walaupun usia sudah mencecah 33,saham seorang jejaka itu tidak pernah turun.Tetapi dengan sikap baran nya tiada seorang yang berani mendek...