6.

402 19 1
                                    

Tinon pov:

Kerään rohkeuttani oven takana ja avaan sen. Siellä seisoo Justus tämä komea poika. Hänellä on kaksi mopokypärää käsissään. Hän hymyilee minulle.
"Moi" moikkaan häntä hymyillen.
"Moi" tämä vastaa yhtä hymyillen.
"Oon jo valmis me voidaan lähteä heti, mut meillä on kai aikaa enemmänkin joten voit myös tulla kattoon vaikka mun huonetta" selitän tälle oudosti. Hän vain hymyilee lisää.
"Voin tulla vaikka kattoon sun huonetta ja lähetään sitten" tämä ehdottaa.
"Käy" vastaan hymyillen. Hän astuu kotini eteiseen ja ottaa kenkänsä pois jalastaan. Lähdemme kävelemään huoneeseeni. Avaan huoneeni oven.
"Tässä on mun huone. Haluutko kunnon room tourin" kysyn häneltä vitsillä.
"Tottakai" hän vastaa hymyillen ja kääntää katseensa minuun.

Istumme Energia Areenan hallin katsomossa. Menimme yläriville istumaan, täältä näkee hyvin mutta meidän vieressä ei istu oikeen ketään. Istuimme mopon kyydissä ja sain istua ihan kiinni justuksessa ja kädet hänen ympärillään. Se oli ihanaa. Peli alkamiseen on vaan vartti vielä lämpät loppui juuri. Emme menneet antamaan kopoja pelaajille, vaikka olisimme ehtineet sinne, koska emme ole fan girlejä (siis en mäkään missään nimessä). Käännyn katsomaan Justusta päin hymyillen. Hän tekee jotain puhelimellaan, varmaan viestittelee jonkun tyttöystävän kanssa. Hän laittaa puhelimensa kiinni ja taskuunsa. Justus kääntää päänsä myös minua kohti. Hänkin alkaa hymyilemään, kun hän huomaa että minä hymyilen.
"Voitko kertoo kaiken mitä haluut sun elämästä" Justus kysyy.
"Voin jos säkin voit" haastan tätä.
"Tottakai, mut sä eka" hän vastaa. Alan kertoa tälle mun elämästä. Kerron hänelle kiusaamisestani ja yliajattelustani. Jätän kertomatta sen että olen homo. Kertomatta jättäminen on pienempi paha, kun valehteleminen. Justus alkaa kertoa hänen elämästään, siitä miten hän on ulkokuoreltaan ihan erilainen kun mikä hänen persoonansa on.
"Onko sulla tyttöystävää" kysyn tältä yhtäkkiä.
"Ei kyl mul oo" hän vastaa. Ai ei oo. Yllättävää. Tai en mä tiiä.
"Sä saisit kenet vaan" kerron tälle ja käännän katseeni kaukaloon.
"Ulkonäkö voi pettää" hän sanoo edelleen katsoen minua.
"Ei se oo ainoa asia mikä sussa on, että kaikki tytöt kuolaa sun perään" vastaan Justukselle katsoen jäätä edelleen.
"Ei ne kuolaa mun perään enää sitten kun ne saa tietää millanen mä oikeesti oon" tämä selittää minulle.
"Millainen sä sitten oot" kysyn tältä rauhallisesti ja käännän katseeni taas häneen.
"Mä en tykkää tytöistä" Justus töksäyttää. Mitä että. Häh. Ei voi olla.
"Ai no mut sitten ne pojat jotka kuolaa sun perään on onnekkaita" vastaan todella oudosti. Hän katsoo minua ja hymyilee. Tämä olisi varmaan täydellinen hetki kertoa, että olen homo, mutta en kerro päätin sen ja siinä pysyn. Entä jos hän vaikka valehtelee ja kiusais mua jos kertoisin siitä.

—————

Sanoja: 414

Innostuin tästä vähän liikaa😋

Toinenkin asia mikä yhdistääWhere stories live. Discover now