Tinon pov:
"Voidaanko olla semmosta et yks ihminen kysyy ittestään jonku kysymyksen ja kaikkien pitää kertoo mitä ne veikkaa vastaukseks, yk. Siinä oppii kans tutustuu paremmin" Elsi ehdottaa kun olemme hetken jutelleet huoneessani.
"Joooo" innostun heti.
"Kuka alottaa" jusu kysyy myös innoissaan.
"Mää voin alottaa ja keksin semmosen mihin kukaan ei tiiä vastausta" Jenna virnistää meille koska emme tosiaan hirveästi hänestä tiedä.
"Mitä mä harrastan" Jenna kysyy.
"Tanssia" veikkaan ensimmäisenä.
"Joku tiiäkkö luisteluun liittyvä" Jusu veikkaa naurahtaen.
"Oota mä muistan sen" Elsi sanoo kun käännämme katseemme häneen.
"Jalkapallo" hän veikkaa.
"Joo oikein" Jenna sanoo ja osoittaa Elsiä.
"Wuhuuuuu" Elsi tuulettaa.
"Okei sit mää, jos keksin jonku vaikeen. Paljonko on mun kiss count" kysyn.
"Määää tiiäääänn" Jusu huudahtaa.
"Arvaan joku sata miljoonaa" Jenna veikkaa läpällä. Alamme kaikki nauraa.
"Ei mitään hajuu, yks on tossa eli ainaki yks. Öööm mä veikkaan joku 8" Elsi käyttää hyvää päättely kykyään.
"Yks, minä" Justus huudahtaa ylpeänä. Nyökkäilen tälle hymyillen merkkinä että hän sai sen oikein.
"Oisin järkyttyny jos se ois ollu toi Jennan veikkaus" Elsi sanoo ja purskahdamme nauruun."Miksiköhän Tinjalla kestää näin kauan" heitän kysymyksen ilmoille kun Elsi ja Jenna lähtivät Elsin kotiin. Kello siis on vasta joku seitsemän illalla.
"Se sano et se tulee kotiin syömään viideksi" sanon.
"Uskon että sillä on kaikki hyvin mut sinuna silti varmistaisin onko se okei" Jusu järkeilee kun lähdemme kävelemään eteisestä -mihin saatoimme tytöt- huonettani kohti. Otan puhelimeni käteen ja soitan siskolleni. Puhelin piippaa kaksi kertaa kunnes hän vastaa minulle.
"Moi, missäs oot" kysyn heti ensimmäisenä.
"Jerellä" kuuluu tytön vastaus puhelimesta kuulen hänen äänestään että hän hymyilee.
"Et viittiny sitte ilmottaa" sanon tälle vakavasti ja jään huoneeni ulkopuolelle puhumaan puhelimessa kun Justus menee huoneeseeni sisälle.
"Anteeksi mä unohin, mut jos vain herra suo niin jäisin tänne vielä, ellei toi heitä mua pihalle" Tinja naurahtaa.
"En mä sua pihalle oo heittämässä" kuuluu ihan selkeä luokkalaisemme Jeren ääni puhelun taustalta.
"Okei noni ei häiritä teitä enempää, soita jos sun suunnitelmat muuttuu" sanon siskolleni. Hän hyväksyy tämän ja sanomme heipat puhelussa.—————
Sanoja: 332
Moi
YOU ARE READING
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.