53.

244 16 3
                                    

Tinon pov:

"En oo koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ennen sua" Justus sanoo ja suutelee minua.
"Mä oon miettiny yhtä asiaa" Justus sanoo suudelmien välissä.
"Haluutko tulla mun kaa treffeille" poika kysyy minulta suudelman jälkeen.
"Haluun" hymyilen hänelle.
"Minne haluut mennä, saat päättää" Jusu kysyy minulta.
"Voidaanko mennä johonki kunnolla romanttiseen paikkaan" innostun.
"Ja laittaa puvut päälle" Justus jatkaa innostuneena. Nyökyttelen nopeaa.
"Ja olla kun kaikki parit niitten vuosipäivänä, onhan meilläki joku kuukausipäivä kohta" jatkan vielä innostuneemmin.
"Ja mä saan tulla sun koti ovelle punaset ruusut kädessä" Jusu sanoo.
"Kaikki toi ois niin ihanaa, mut not gonna lie mä en omista ees pukua" sanon ja menen makaamaan sängylleni katse kohti kattoa.
"Rakas ei se mitään, en mäkään" Jusu naurahtaa ja tekee samoin kuin minä.
"Jos vaan mennään treffeille meidän tavalla, romanttista mutta vaan me nähään se romanttisena" ehdotan ja käännän katseeni taas poikaystävääni.
"Joo todellakin, mut mihin mennään. Sanoin et sä saat päättää" Jusu hymyilee ja katsoo minua.
"Johonki hienompaan ku mäkkäriin"

Saimme päätettyä mihin menemme huomenna.
"Meillä on joku pari tuntii aikaa olla kahestaan, mitä tehtäis" kysyn Jusulta kun makaamme edelleen sängylläni.
"Pelataanko änärii, ihan ku ekalla kerralla ku olin teilla" Justus kysyy hymyillen. Nyökkään hänelle myös hymyillen ja menen laittamaan pleikkarin päälle.
"Siitä oppineena anna sun voittaa" Jusu jatkaa ylpeänä.
"Mä oon nykyään parempi tässä ja pärjään sulle ilman että annat armoo" sanon ylpeänä.
"Senhän nähään" Jusu haastaa.

"Miten ihmeessä voitit ekan ja mä voitin sen jälkeen jokasen" kysyn mukamas ihmeissäni kun lopetamme pelaamisen ja menen makaamaan sängylleni peittojen alle.
"En kyllä tiiä" poikaystäväni naurahtaa ja katsoo minua hymyillen.
"Sä näytät söpöltä" Jusu sanoo ja tulee viereeni makaamaan mutta niin että hän on itse peiton päällä (vitun vaikeesti selitetty mut kaikki varmaa älys😭).

—————

Sanoja: 286

EI OO RED FLAG OLLA KISSA T. Miro🙄❤️

Toinenkin asia mikä yhdistääWhere stories live. Discover now