Tinon pov:
On lauantai aamu ja tänään on rakkaan poikaystäväni synttäri juhlat. Olemme nyt hänen luonaan, koska nukuimme täällä mutta menen tänään käymään kotona eli siis 500 metrin päässä vaihtamassa vaatteita ja hakemassa Jusun lahjan.
"Huomenta rakas" kuulen maailman hoteimman äänen vierestäni kun olen jäänyt ajatuksiini.
"Huomenta synttärisankari" vastaan hänelle hymyillen ja suutelen poikaystävääni.
"Eiks niin että kun on mun synttärit niin saan päättää kaiken mitä tehään ja milloin" Justus virnistää suudelman jälkeen.
"Joo kyl mä myönnyn kohtalooni, kunhan mikään ei riko lakia tai satuta sua, mua tai ketään meidän ympärillä" myönnän.
"Mitäs herra haluais ensimmäisenä" jatkan virnistellen.
"Sut itselleni" Jusu vastaa ja silittää päätäni.
"Mä oon jo rakas sun" sanon hymyillen, menen puoliksi Jusun päälle ja halaan tätä.
"Voidaanko makoilla tässä koko päivä" Justus kysyy minulta söpösti, kun makoilemme sängyllä.
"Mä keksin aika monta syytä miks ei voida, mut kyl me vielä hetki voidaan" hymyilen hänelle ja hänen söpöydelle.
"Miks muka ei voida" Jusu kysyy läpällä dramaattisesti.
"Rakas muistatko esimerkiksi semmoisen asian kun omat synttärisi" kysyn naurahtaen.
"Ei se haittaa" poikaystäväni hymyilee minulle lapsen omaisesti.
"Eli me maataan tässä koko päivä ja kaikki muut juhlii sun synttäreitä" kysyn huvittuneesti.
"Kuulostaa hyvältä" Jusu sanoo ja ottaa tiukemman otteen minusta
"Rakas sä tiiät et me ei voida tehä niin" sanon hymyillen. Kuulemme koputuksen huoneen ovessa.
"Oota ihan hetki" Jusu huudahtaa sille joku koputti oveen.
"Onhan housut jalassa" hän kysyy minulta naurahtaen. Nyökkään hänelle huvittuneesti. Hän pussaa minua nopeasti.
"Oot söpö" hän kuiskaa ja minä vain hymyilen Justukselle, mutta tunnen kun puna leviää kasvoilleni.
"Sisään" poikaystäväni huudahtaa oven taakse.
"Hei pikkuveikka" ovesta sisään tullut meitä vähän vanhemman näköinen tyttö sanoo iloisesti. Hän on luultavasti Jusun serkku tai joku semmonen.
"Voi vittu sinä" Justus läpällä turhautuneesti ja huvittuneesti. Kun tämä tyttö on hetken yrittänyt prosessoida kuka mä oon ja mitä mä teen täältä hän on sanomassa jotain kunnes Jusu keskeyttää hänet.—————
Sanoja: 309
VOCÊ ESTÁ LENDO
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.