Tinon pov:
"Mää meen vessaan" Justus sanoo hymyillen ja nousee ylös vierestäni. Nyökkään. Hän astelee huoneestani ulos ja huoneeseeni laskeutuu hiljaisuus. Minulle tulee todella kuuma joten otan paitani pois. Tulee tylsää koska Jusu on vieläkin vessassa joten otan puhelimeni käteeni. Menen poikaystäväni igseen ja alan selaamaan hänen kuvia. Siellä on kuvia edellisistä peleistämme lähinnä Jusun tekemän maalin jälkeisestä tuuletuksesta. Seuraava kuva on otettu minusta ja Justuksesta kun istumme vaihtopenkillä vierekkäin minun tekemän maalini jälkeen ja Jusu sanoi että pelasin hyvin. Muistan sen aina. Alan hymyillä tyhmästi. Paras kehu minkä voi antaa urheilijalle on kehua häntä omassa lajissaan.
"Kröhöm" kuulen ovelta. Käännän nopeasti katseeni sinne päin.
"Mikäs noin hymyilyttää" Jusu virnuilee ja kävelee askeleen eteenpäin.
"Sä sanoit et tein hienon maalin" sanon hänelle lumoutuneena. Hän hymähtää.
"Se oli hieno maali" Justus vastaa hymyillen.
"Sä näytät ihan heterolta, hyvältä mut heterolta" selitän hänelle kun käännän katseeni takaisin hänen Instagramiin.
"Minä, hetero" hän hämmästelee ja tulee lähemmäs sänkyä missä makoilen. Käännän puhelimeni näytön häntä päin.
"Ig on ig, sä tiiät et oon niin homo ku vaan voi olla. Oon ihan rakastunu poikaan ja koska mä oon poika niin, okei mun ei varmaan tarvii selittää" hän hymyilee ja nappaa kädestäni joka lepää sängyllä kiinni.
"Kuka se poika on" kysyn tältä ja käännän katseeni hitaasti Jusun täydellisin silmiin.
"Sinä höpsö, tietenkin" hän sanoo hymyillen, nappaa puhelimeni kädestäni ja laittaa sen yöpöydälleni.
"Oon todella rakastunut suhun" hän hymyilee ja tulee viereeni makoilemaan. Justus laittaa kätensä rintakehälleni ja pussaa minua poskelle.
"Ootko varma, musta tuntuu et oon aika hirveä ihminen suurimman osan ajasta ja oon niin epävarma ittestäni, en osaa tehä ikinä mitää-" ehdin sanoa kunnes tunnen sormen huulieni edessä osoittamaan sen että olisin hiljaa.
"Rakas, sä oot täydellinen, sä et oo hirveä ja sä oot maailman komein jätkä kenet oon tavannu" Jusu sanoo hymyillen ja ottaa poskistani kiinni kääntäen katseeni häneen.
"Mäkin oon tosi rakastunu suhun" hymyilen hänelle takaisin.—————
Sanoja: 314
Haluun tatuoinnin😍
YOU ARE READING
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.