60.

175 15 0
                                    

Tinon pov:

Kävelemme portaita pitkin alakertaan, koska pääsimme vihdoin irti sängystä -ja toisistamme- , saimme vaatteet päälle ja käytyä vessassa.
"Katohan rakastavaiset pääs aamupalalle asti" Kiia huomauttaa Justuksen äidille, kun astelemme keittiöön.
"Haluutko puuroa" Jusu kysyy vierestäni. Nyökkään hänelle, joten hän kävelee puurokattilalle minua nopeammin ja alkaa laittaa puuroa lautaselle.
"Mä voin sit ihan ite laittaa ittelleni" yritän.
"Muru mä hoidan" poikaystäväni vastaa ja tyydyn kohtalooni. Menen istumaan ruokapöydän ääreen Kiiaa vastapäätä, jotta voin kysellä häneltä lisää Justuksesta.
"Miten sä saat ton äijän uskoo sua" kuiskaan kysymyksen Kiialle.
"Uhkailemalla" tyttö naurahtaa.
"Hei mä kyl kuulin ton" Jusu sanoo muka vihaisesti ja antaa minulle lautasen, jossa on puuroa ja mansikka keittoa.
"Kiitos rakas" sanon tälle hymyillen.
"Mut et sä voi alkaa uhkailee mua, ku on mun synttärit ja mun piti saada päättää" Justus sanoo suu mutrulla. Hymyilen hänelle ja alan syömään puuroa.
"Mummo tulee niin järkyttyy, ku se näkee sut" Kiia sanoo poikaystävälleni naurua pidätellen.
"Mikä mussa on niin järkyttävää" Justus ihmettelee.
"Ootsä kattonu peiliin tänään" Kiia kysyy naurahtaen. Justus nousee ylös ja kävelee heidän alakerran vessaan, jossa on peili.
"Tinoooo" poikaystäväni huutaa vessasta.
"Mulle käy huonosti" sanon hiljaa, mutta tietäen, että ei hän minulle mitään tee ja käännän katseeni Kiiaan. Kuulen Jusun askeleet takanani.
"Mitä sä oot tehny" hän kysyy minulta virne naamallaan ja laittaa kätensä olkapäilleni.
"Must tuntuu et sä tiiät, samaa ku sä, pidin hauskaa" sanon tälle pienesti virnistellen, kun hän tulee takaisin istumaan viereeni. Justus hymyilee, punastuu ja peittää kasvonsa käsillään.
"Mä en oo koskaan nähny sitä noin rakastuneena" Kiia naurahtaa, jolloin Jusu hautaa kasvonsa paremmin käsiinsä.
"Sul on muru ihan kohta hiukset puurossa" sanon hänelle hymyillen ja nousen ylös siirtämään poikaystäväni ihania vaalean ruskeita hiuksia vähän sivulle kauemmas puurolautasesta.
"Kerro mulle lisää ton jätkän salaisuuksia" sanon Kiialle naurahtaen, kun istuudun takaisin omalle paikalleni ja jatkan puuron syömistä.
"Se nukkuu varmaan vieläkin sen pehmolelujen kaa, jos se ei nuku sun kaa" Kiia paljasta tosi salaisen salaisuuden, huomatkaa sarkasmi. Naurahdan ja nyökkään vastaukseksi.
"Se rakastaa kattoa lasten elokuvia" Kiia jatkaa luetteloaan.
"Hyvä koska mäkin" vastaan.
"Sen julkkis ihastus on Atte Ohtamaa, ollu niin kauan ku mä muistan" Kiia sanoo naurahtaen.
"Joo nyt ei enempää salaisuuksia" Jusu sanoo naurahtaen, kun hän erottaa päänsä käsistään.
"Ensin Elsi pölli mun poikaystävän, sit Jenna ja nyt vielä sinäkin" Justus parahtaa ja jatkaa puuronsa syömistä.
"Ketä ne tytöt on" Kiia kysyy ihmeissään.
"Elsi on meidän kaveri ja Jenna on sen tyttöystävä" kerron poikaystäväni serkulle.
"Eikö teidän porukassa oo muita ku homoja" Kiia kyseenalaistaa.
"Mun sisko on ainoo hetero meidän koko neljän porukas" naurahdan johon Kiia vastaa vain nyökkäilemällä. Siirryn tuloillani lähemmäs poikaystävääni.
"Hyvin se tulee menee, kerrotaan nille jos halutaan. Ei sun suku vaikuta homofoobiselta" lohdutan Jusua joka varmasti edelleen miettii sukulaistensa mielipidettä meihin.
"Voitko tulla sylkkyyn" hän kysyy söpösti.
"Tottakai söpö" vastaan hänelle ja siinä me sitten istuimme sylikkäin, kun poikaystäväni söi vielä aamupuuroa.

—————

Sanoja: 472

Toinenkin asia mikä yhdistääWhere stories live. Discover now