Tinon pov:
Istun autossa taas vaihteeksi menossa treeneihin. Huomenna alkaa Elsin turnaus joten silloin tullaan viettämään paljon aikaa halilla. Rakastan. Astun jäähallin ovesta sisään ja astelen koppimme oven eteen. Avaan oven ja näen komeimman näyn minkä olen koskaan nähnyt -poikaystäväni ilman paitaa. Jään katsomaan häntä vähän liian pitkäksi aikaa.
"Oon tääl yksin, joten alas tulla sieltä tänne päin" Jusu virnistää ja avaa kätensä merkiksi että haluaa halin. Menen koppiin sisälle, kävelen Justuksen eteen ja tämä kaappaa minut haliin. Halaan tätä takaisin tottakai. Hymyilen itsekseni. Tunnen huulet kaulallani.
"Me jäädään vielä kiinni tästä" varoitan poikaystävääni joka ei kuuntele minua vaan jatkaa kaulani imemistä. Jos tästä ei jää jälki niin ei sitten mistään.
"Valmista tuli" Justus ilmoittaa ylpeänä katsoen teostaan. Naurahdan tälle.
"Sentään mulla on alupaita jossa on kaula suoja kiinni" kerron Jusulle.
"Niin ei ihan koko maailma nää" jatkan.
"Musta tuntuu et kyllä näkee" Justus virnistää.
"You are mine my love" tämä henkäisee hiljaa, ottaa lantiostani kiinni ja painaa otsamme yhteen. Hymyilen tämän söpöydelle.
"Kaikkien pitää saada tietää se" Justus kuiskaa ja laittaa silmät kiinni. Teen samoin.
"Ootsä muka sitä mieltä että oot valmis siihen et kaikki leimaa meidä lätkää pelaaviksi homo pojiksi jotka on yhessä, koska mä en varmaan vielä oo" haastan poikaystäväni ajatusta.
"En mäkään ehkä siihen oo vielä valmis" tämä vastaa haikeasti.
"Mut oishan se aika ihanaa et vois pitää käsistä kiinni, halailla ja pussailla julkisilla paikoilla, ilman et kukaan ihmettelis. Tai et kaikki tietäis et sä oot mun enkä mä jaa mun omaisuutta" Jusu jatkaa hiljaa.
"Mm" mutisen vastaukseksi.—————
Sanoja: 253
Vittu mä haluun tonne jäälle mielummin ku istuu tänne katsomoon, okei?😫
STAI LEGGENDO
Toinenkin asia mikä yhdistää
Storie d'amoreTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.