38.

250 17 2
                                    

Tinon pov:

Olemme nyt bussissa matkalla kotia kohti. Istumme Justuksen kanssa vierekkäin. Kukaan ei ikinä arvannu sitä. Minulla on pää poikaystäväni olkapäällä ja katson mitä hän tekee puhelimellaan.
"Me ollaan tehty johdon kanssa päätös että teidät pitää nyt erottaa hetkeksi toisistanne" Roope tulee ilmoittamaan meille todella virallisesti. Joonas kävelee tämän perässä bussin käytävää pitkin.
"Miksi" haastan heidän päätöstä.
"Koska te ootte vaan kahestaan ettekä meidän kanssa" Roope selittää mukamas loukkaantuneena.
"Tää on vaan kateellinen ku se on ollu kaksi kokonaista päivää erossa sen tyttöystävästä" Joonas kertoo.
"Ja se on puutteessa" hän jatkaa muka kuiskaamalla, mutta tosiasiassa Roopekin kuuli sen. Toivottavasti kukaan muu joukkuelaisistamme ei kuullut.
"Voi vittu nyt" Roope huudahtaa ja läpsäisee kaveriaan olkapäähän.
"Feel you bro" Justus sanoo ja katsoo Roopea ymmärtäväisellä ilmeellä ja purskahtaa nauruun. Minä ja Joonas katsomme jätkiä järkyttyneinä.
"Tota tietoo en välttis olisi tarvinnut" Joonas sanahtaa edelleen järkyttynyt ilme kasvoillaan.
"En minäkään pakko myöntää" komppaan Joonasta.
"Niimpä niin, taidat olla ihan yhtä puutteessa kun poikaystäväsikin" Roope virnistää. Alamme kaikki taas nauraa.
"Mut ihan tosi, otetaanko semmonen haaste että ette saa koskee toisiinne koko tuona aikana ku ollaan tuolla ihmeen ruoka paikassa" Roope ehdottaa.
"Mikä on palkkio" Justus kiristää.
"Me ei tulla häiritsee teitä enään tällä matkalla" Joonas puolestaan ehdottaa.
"Käy mulle" sanon.
"Mulle myös" Justus sanoo.
"Mut mehän ei olla siellä vielä" huomautan.
"Sovitaan et se alkaa ku astutaan ulos bussista" Roope sanoo ja he menevät Joonaksen kanssa omille paikoilleen istumaan. Katson Justusta rakastuneesti.
"Miten mä tuun pärjää ilman sun kosketusta niin kauan" Jusu parahtaa hiljaa.
"Sää saat kyllä illalla mitä vaan haluut jos nyt jaksat pidätellä ittees" kuiskaan virnistäen tämän korvaan.
"Ai ihan mitä vaan" Justus virnistää.
"No huomenna on kouluu niin niissä rajoissa, sinne pitää pystyy kävelee" selitän tälle edelleen virnistäen.

—————

Sanoja: 355

Oikeesti rakastan sitä pikku poikaa joka joskus ku olin yhen jätkän (😳) kaa mun rapun alaovilla niin se pikku poika sano mulle että "Haluutteko te.. tai siis sä tulla tänne samaan hissiin kun tänne mahtuu vielä" kun se ei huomannu että olinki yksin ku se jätkä (😳) vaa lähti. Se pikkupoika oli niin cute ku se yritti esittää vähän kovista, mut siis se oli joku 9 vuotta maksimissaan.

Toinenkin asia mikä yhdistääTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang