33.

242 16 4
                                    

PyYkzskyfuölud Isa käski jättää ton (tai siis sano et en saa sanoo et se sano et mun pitää jättää toi)🔺 #punanenkolmioemoji

Tinon pov:

Mullakaan ei oo yhtäkkiä paitaa, joku mysteeri. Oli kiihkeä hetki, mut panemaan me ei aleta. Ensinnäkään täällä ei todellakaan. Toiseksi ikä. Kolmanneksi ei.
"Mä näytän ihan siltä et ollaan tehty jotaki muutaki" Justus sanoo virnistäen ja katsoo itseään peilistä.
"Paita päälle vaan nii kukaan ei huomaa" naurahdan makoillessani sängyllä.
"Kuules rakas, äläpäs naura siinä. Sä näytät ihan samalta" tämä sanoo, tulee istumaan lantioni päälle ja painaa käteni kiinni sänkyyn.
"Hot" huokaisen ja katson Justusta suoraan silmiin. Tämä vain kumartuu suutelemaan minua.
"Noni me ollaan myöhässä kohta" hän sanoo, nousee ylös ja vetää paitansa päälle.
"Et sä voi noin tehä" parahdan.
"Rakas illalla sitten" tämä virnistää ja ottaa paitani käteen.
"Nouse ylös, mä voin pukea sut" Jusu jatkaa ja tulee lähemmäs minua ja sänkyä missä makaan. Nousen dramaattisesti istumaan ja poikaystäväni laittaa paitani päälleni.
"Noni ihana nyt mennään" tämä sanoo ja vetää minut kädestäni ylös.
"Mä harjaan hiukset niin en näytä siltä et oisit pannu mua viimiset puol tuntii putkeen" naurahdan ja astun vessaan.
"Sä tuoksut hyvältä" Justus sanoo kun hän tulee taakseni seisomaan, laittaa kätensä ympärilleni ja päänsä olkapäälleni.

"Nonni, kapteeni myöhässä ja kaulat näyttää siltä että pantu on heti ku pääsivät kahestaan" Roope kuittailee heti kun pääsemme huoneestamme ulos.
"No ei nyt sentään" Jusu väittää takaisin.
"Me ollaan ihan vitun myöhässä" Joonas muistuttaa ja lähdemme iltapalalle.
"Pojat pojat pojat, missäs sitä ollaan oltu" yksi huoltajamme tulee kysymään.
"Noitten syy täysin" Roope syyttää heti meitä. Huoltaja katsoo minua ja Justusta arvioivasti.
"Huolehtikaa että olette ensi kerralla ajoissa" huoltajamme sanoo ja lähtee pois.
"Aika helpolla päästiin" Joonas kuiskaa ja menemme ottamaan ruokaa.

Herään herätys kellon pirinään joka kuuluu puhelimestani. Laitan sen kiinni. Huomaan että vieressäni makaa jokin. Poikaystäväni. Alan herätellä tätä ravistelemalla.
"Rakass ois aika herätä" kuiskin hänen korvaan. Justus alkaa mumisemaan jotain omaansa. Hetken mielijohteesta painan huuleni tämän vastaaville. Mumina yllättäen loppuu ja tunnen kädet pääni takana. Siinä me sitten suutelemme aamuvarhain yhdessä yhdelle ihmiselle tarkoitetussa sängyssä vierekkäin.
"Huomenta rakas" sanon tälle kun irrottaudumme suudelmasta.
"Huomenta ihana" tämä vastaa ja suutelee minua taas. Tällä kertaa intohimoisemmin.
"Miten sä oot tähän mun viereen päätynyt" kysyn Jusulta kun suudelma loppuu.
"Oli liian outoa nukkua yksin ja halusin läheisyyttä" tämä kertoo söpöllä äänellä.
"Jaahas vai että läheisyyttä halusit" hymyilen Jusulle. Tämä nyökkäilee hymyillen.

—————

Sanoja: 394

Jos sanon et meen nukkuu voi olla et meen vaa kirjottaa tarinaa😇

Toinenkin asia mikä yhdistääWhere stories live. Discover now