Tinon pov:
Justus lähti käymään vessassa, joten menen hänen vaatekaapilleen ja pöllin hänen hupparinsa. Semmoisen vaalean sinisen. Laitoin sen päälleni ja menin makaamaan hänen sänkyynsä takaisin ihan kun mitään ei olisi tapahtunut. Elsi lähti treeneihinsä uusilla pinkeillä erkoilla. Hän lupasi soittaa meille kun pääsee sieltä pois että miten se meni. Olemme nyt Jusun kanssa siis hänen luonaan, jään tänne varmaan yöksi ellei hän heitä mua ulos täältä. Justuksen huoneen ovi aukeaa. Luulen aluksi että se on itse poikaystäväni, mutta ovella seisookin pieni tyttöversio hänestä, eli hänen 7v pikkusisko.
"Kuka sä olet" tämä kysyy, kun katsoo minua oudosti ja tulee istumaan Justuksen sängylle samalla kun itse nousen istumaan hänen sängylle myös.
"Mä olen Tino, kuka sä olet" vastaan ja kysyn vaikka kyllä minä sen tiedän.
"Oon Julia, Justuksen pikkusisko" tämä kertoo iloisesti. Nyökkään tälle hymyillen.
"Miksi sä olet täällä" Julia kysyy minulta.
"Mä jään tänne yöksi, sun isoveljen kaveriksi" selitän tälle. Tyttö nyökkää minulle hymyillen.
"Ai vai yöksi ja kaveriksi" kuuluu ovelta Jusun virnuileva ääni. Hän kävelee viereeni istumaan.
"Jos vain sallit" vastaan tälle. Hän hymyilee minulle.
"Miksi sulla ei ole paitaa ja miksi tolla on sun paita" Julia kysyy isoveljeltään osoittaen meitä.
"Mulla ei oo paitaa koska se on tossa lattialla ja tolla on mun paita koska se ilmeisesti otti sen multa salaa" Justus vastaa hämmentyneesti.
"Miksi sulla on mun paita" Justus jatkaa.
"En myönnä" ilmoitan tälle.
"No mut mulla oli sulle asiaa" Julia ilmoittaa ja saa meidän huomiomme sillä.
"Kerro vain" Justus vastaa tälle.
"Voitko tulla mun kaa leikkipuistoon keinumaan" tyttö kysyy söpösti isoveljeltään. Alan hymyillä.
"Tottakai voin, saako mun poikaystävä tulla mukaan" Justus kysyy.
"Kuka sun poikaystävä on" Julia kysyy.
"Tino" hän vastaa hymyillen ja ottaa kädestäni kiinni. Tyttö alkaa hymyillä meille.
"Kyllä se voi tulla meidän kanssa jos se haluaa" Julia vastaa iloisesti.
"Mennään heti, mut sä laitat eka paidan päälle" tämä jatkaa vakavasti.
"Laitan laitan" Justus vastaa tytölle huvittuneesti.—————
Sanoja: 316
Tylsä luku🥹
ESTÁS LEYENDO
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.