13.

311 20 11
                                    

Tinon pov:

"No kertokaa nyt" Jusu utelee kun lopetamme nauramisen.
"Tino sano että toivottavasti sä ja se ootte vielä jossain välissä yhessä" Elsi paljastaa.
"Uuuuuuuu" Jusu vastaa hänelle. Punastun.
"Kerro lisää siitä sun tytöstä" sanon innoissani Elsille kun muistan asian.
"No mä tutustuin siihen netissä ja en oo koskaan nähny sitä. Musta tuntuu et oon vähän ihastunu" hän selittää ujosti.
"Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" huudahdan hiljaa.
"Eka kun mä näin että et tulitte tuolta ovesta samaan aikaan ja juttelitte mä olin vähän mustasukkainen" Justus paljastaa. Hymyilen tälle.
"Jusu miksi sä oisit mustasukkainen minusta" kysyn tältä virnuillen.
"No kai sä nyt sen tiiät" tämä vastaa hiljaa, punastuu ja kääntää päänsä lattiaan.
"Tiiän tiiän" sanon tälle hymyillen ja laitan käteni Justuksen reiden päälle. Hän hätkähtää ja siirtää katseensa minuun. Käännyn Elsiin päin, mutta pidän käteni siinä mihin sen laitoin.
"Haluutko tulla kattoo meidän harkkapeliä illalla" kysyn tytöltä joka istuu vieressäni.
"Voin mä. Tätä ei usko kukaan mutta oon harrastanut jääkiekkoa pienenä" Elsi paljastaa. Suuni loksahtaa auki.
"Oikeestikko" saan sanottua hämmästykseni keskeltä.
"Joo joo, olin poikien joukkueessa mut lopetin sen ku kiinnostus lopahti. Alottaisin heti uudestaan jos löytyis joukkue" Elsi selittää. Siirrän hämmentyneen katseeni Justukseen ja samalla käteni 'vahingossa' siirtyy sisemmäs hänen reidellään. Käännän taas katseeni Elsiin. Oon joku pöllö ku pyöritän mun päätä kokoajan.
"Eikö kärpissä oo tyttöjoukkue" ihmettelen.
"En mä tiiä, pitää ottaa selvää" Elsi kertoo innoissaan. Tunnen Justuksen siirtävän käteni lähemmäs hänen polveaan. Koulun kellot soi. Lähdemme takaisin kotiluokkaan ja Jusu menee omaan kotiluokkaansa.

Istumme kopissa ja lähdemme ihan kohta jäälle. Olen pakki ja Jusu on hyökkääjä. Ketjut kiertää eri tahtiin, kun pakkeja on vähemmän, joten pelaamme aina välillä samaan aikaan. Kesän aikana sain oman peli paidan ja sukat. Päätin että en keskity Justukseen ja siihen kuinka komea ja hyvä pelaamaan hän on. Otimme Elsin mukaan tänne ja hän on varmaan katsomossa istumassa.

—————

Sanoja: 301

Jäin kiinni et oon saanu ideaa heartstopperista😭

Toinenkin asia mikä yhdistääWhere stories live. Discover now