Tinon pov:
"Ennen ku alat tenttaamaan niin tulitsä yksin vai tuliko muutki" Justus kysyy.
"Yksin, koska sä rakastat sitä nii paljon et tuun herättää sut" tyttö sanoo sarkastisesti naurahtaen.
"Voitko vähän avata et kuka toi tarkalleen on" kysyn kuiskaten Jusulta.
"Aaaaa totta, toi on mun vanhin serkku Kiia, joka on mulle kun isosisko. Meidän läpät on ihan vitun hirveitä ja me näytetään välittäminen vittuilemisella eli se on normaalii" poikaystäväni selittää minulle. Nyökkään vain vastaukseksi.
"Nyt skidi sulla on vähän selitettävää" Kiia sanoo ja sanan skidi kohdalla Justus katsoo häntä niin turhautuneesti kuin voi vaan olla.
"Jos sanotaan aluksi et ollaan parhaita kavereita ja katotaan mihin se johtaa" Justus kysyy minulta niin hiljaa korvani juuressa että juuri ja juuri kuulen hänet. Nyökkään vastaukseksi.
"Me ollaan parhaita kavereita" Justus vastaa ei totta olevan asian serkulleen.
"En usko" tyttö vastaa itsevarmasti.
"Ensinnäkin Justus sinä joka nukut yksin omassa huoneessa vaikka pitäisit yökylää et antais kenenkään sun bestiksen nukkuu sun vieressä" Kiia aloittaa listan syistä miks me ei olla Jusun kanssa vaan kavereita naurahtaen.
"No joo mut en myönnä mitään" Justus vastaa hänelle vähän nolona. Aika söpöä.
"Toiseksi mä en ole sokee, kato omaa kaulaas" Kiia jatkaa virnuillen. Justus kääntää hitaasti katseensa minuun.
"Mitään en ole tehnyt" puolustaudun joka myös osoittautuu valheeksi.
"Kolmanneksi sen vaan näkee, ootte molemmat ihan in love, mut valhe yritys hyvä. Nyt kertokaa kaikki" Kiia sanoo ja ilmeisesti nyt lopettaa listauksen.
"No okei voitit. Tää on mun poikaystävä Tino, mut et kerro kellekkään. Oot legit ainoo perheitten ja kavereitten ulkopuolinen joka tietää" Justus sanoo ensin naurahtaen mutta lopun vakavasti.
"En en, kauan ootte tuntenu" Kiia tenttaa.
"Kesän alussa tutustuttiin ja ollaan oltu joku yks-kaks kuukautta yhessä" Jusu vastaa serkulleen ja kääntää katseensa minuun.
"Kui söpööö, mut mä meen nyt auttaa äitiäs keittiö jutuissa niin jatkakaa kuherteluanne, mut tulkaa syömään kohta. Se luultavasti oli se ainoo asia mikä mun piti sanoo" Kiia naurahtaa.
"Tyhmä" Justus sanahtaa läpällä, Kiia lähtee huoneesta ja laittaa oven perässään kiinni.—————
Sanoja: 326
KAMU SEDANG MEMBACA
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomansaTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.