Tinon pov:
"Hei pojat" kuuluu Justuksen Isän ääni. Istun Jusun sylissä hajareisin joten paikka vieressämme on vapaa.
"Tää on teille varmaan itsestään selvyys jo mut jäällä, treeneissä, oheisissa ja kopissa ennen pelejä tai just pelien jälkeen te ette voi kuherrella tai ylipäätään antaa tämän teidän suhteen vaikuttaa jääkiekkoon" Justuksen isä selittää meille vakavasti.
"Kuule siitä sun ei tarvii huolehtia, jäällä ollaan jäällä sillon ei mietitä muuta elämää" Justus vakuuttaa isälleen tosiasioita. Nyökkäilen merkiksi että olen samaamieltä.
"Mutta itse markkinoit meidän joukkuetta niin että tämmönen ihana ihminen löysi tiensä tänne" Jusu selittää hymyillen. Justuksen isä hymyilee meille ja lähtee omalle istumapaikalleen takaisin.
"Vai että ihana ihminen" sanahdan hiljaa ja katson poikaystävääni silmiin todella lähellä tämän naamaa.
"Tosi ihana" tämä huokaisee hymyillen.
"Mun mielestä sä oot tosi ihana" kuiskaan poikaystäväni korvaan.
"Tääki on mun mielestä ihana" Justus virnistää hiljaa ja laskee kätensä perseelleni.
"Ja mun mielestä noi sun huulet näyttää syötävän hyviltä" tämä jatkaa samalla äänellä.
"Jätkällä jotaki muutakin ku nukkumista mielessä" kuiskin Jusun korvaan virnistäen. Otsamme ovat kiinni toisissaan.
"Onks tää vai se haaste et katotaan kumpi sortuu suutelee eka" Justus hymyilee hiljaa.
"Sä niin häviäisit sen" ilmoitan hiljaa poikaystävälleni.
"Mää tunnen sun sydämmen sykkeet" kuiskaan tälle hymyillen.
"Kohta sykkii joku muukin" hän virnistää hiljaa. Virnistän myös. Yhtäkkiä tunnen huulet huulillani.
"Mä tiesin et sä häviäisit" kuiskaan poikaystävälleni suudelman jälkeen.
"Sun huulet on vaan niin niin niin ihanat" tämä huokaisee hiljaa ja sulkee silmänsä.Olemme nyt perillä hotellissa ja olemme jo päässeet huoneisiimme. Aina huoneisiin pääsyssä kestää miljoona vuotta. Iltapala on 20.45 ruoka paikka jutussa ja kello on siis nyt 20.30. Pääsimme perille tasan kahdeksalta. Justus on vessassa ja minä makoilen sängyssäni. Täällä on kaksi erillistä sänkyä, että me ei voitais nukkua vierekkäin, mutta kyllä hätä keinot keksii (kukaan ei nyt keksi tosta "hädästä" mitään sus juttuja okei🤨). Kuulen vessan oven avautuvan mutta en kiinnitä siihen huomiota vaan pidän katseeni visusti puhelimessani. Huomaan että Justus tulee seisomaan viereeni mutta kiusatakseni en vieläkään mukamas huomioi häntä. Jusu päättää sitten ottaa paitansa pois. Tää jätkä tietää mun heikot kohdat. Vilkaisen häntä niin että sitä ei muka huomaisi ja käännän katseeni taas puhelimeen. En voi pidättää hymyä joten pieni hymy hiipii naamalleni. Tämä nappaa puhelimeni kädestäni.
"Jaahas vai mun kuvia kattelet vaikka oisin livenäki tässä" hän sanoo muka dramaattisesti. Avaan käteni sen merkiksi että hänen pitää tulla viereeni.
"Katokku sulla kesti niin kauan vessassa niin tuli ikävä" lässytän tälle. Hän painaa päänsä rintakehäni päälle jota peittää valkoinen kärppä logolla varustettu t-paita. Jusu laittaa silmänsä kiinni joten avaan taas puhelimeni. Vastaan tulee kuva poikaystävästäni jolla on vain harmaat college housut jalassa ja siskoni tekemä helmikaulakoru kaulassa, kuvassa hänellä on myös märät hiukset joista on tippunut vettä tämän olkapäille.
"Kato kuin komee jätkä" sanon Jusulle ja näytän kuvaa hänelle.
"Jos se ei oo kuva susta niin se ei oo komee" tämä mutisee silmät kiinni. Hymyilen tämän söpöydelle.—————
Sanoja: 473
Maaku on komee🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomantizmTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.