5.

421 21 8
                                    

Tinon pov:

On perjantai, eilen torstaina olin ekaa kertaa uudessa joukkueessa treeneissä. Tänään illemmalla menen katsomaan Justuksen kanssa Liiga peliä. Istun huoneessani sängyn reunalla ja mietin että pitäisikö käydä kysymässä siskoltani Tinjalta apua miten hurmataan poika. Joo se voisi olla hyvä idea mutta enhän mä mihinkään treffeille ole menossa. No fuck it kysyn silti. Kävelen siskoni huoneen ovelle ja koputan siihen.
"Sisään" kuuluu siskoni huuto huoneesta. Avaan oven ja nään Tinjan ja hänen poikaystävän makoilemaan sängyllä.
"Voisitteko auttaa mua" kysyn heiltä ujosti.
"Tottakai, tarviitko sä apua sen pojan kaa" Tinja aavistaa ja nousee innokkaasti istumaan sängylleen. Nyökkään vain tälle vastauksena, että tarviin apua juuri Justuksen takia. Hän nousee ylös ja kävelee viereeni.
"Uuuuuuuu haluutko sä tehdä hyvän vaikutuksen siihen vai onko teillä ihan treffit" siskoni kyselee.
"Mähän sanoin jo että se on ihan varmasti hetero ja sillä on varmaan tyttöystäväki ku ei kukaan voi kävellä sen ohi tuijottamatta sitä. Mutta joo haluun tehdä siihen vaikutuksen" kerron tälle.
"Ei koskaan voi tietää" Tinja innostuu, ottaa minua kädestäni kiinni ja lähtee viemään minua takaisin omaa huonettani kohti.
"Ekaksi katotaan sulle vaatteet jotka näyttää hyvältä sun ittes mielestä" tämä selittää samalla kun hän avaa vaate kaappini oven. Nyökkään tälle vaikka ei hän sitä nää. Hän ottaa kaapistani minulle mustat baggy jeanssit joihin on ilmeisesti jäänyt vyö ja mustan hupparin jossa on edessä printti kuva.
"Mun mielestä nää ois hyvät" Tinja kertoo.
"Mä käytän tota asuu tosi usein" vastaan tälle.
"Eihän se oo nähny sua ikinä normi arki vaatteet päällä niin eihän se haittaa. Plus sehän meinaa et sä tykkäät näistä vaatteista ja et sä näytät hyvältä ne päällä" Tinja selittää minulle. Myönnyn kohtalooni ja otan vaatteet hänen kädestään. Tinja sulkee vaatekaappini oven ja menee ulos huoneestani.
"Tuu mun huoneeseen kun oot saanu vaatteet vaihettua" hän vielä sanoo hymyillen ennen kun hän laittaa tällä kertaa huoneeni oven kiinni. Alan vaihtamaan vaatteitani. Minulla ei ole mikään paras itsetunto, mutta näissä vaatteissa voin sanoa näyttäväni ihan hyvältä.

Justuksen pitäisi olla täällä viiden minuutin päästä. Minua alkaa aina oksettaa kun jännittää joten en ole saanut syötyä paljoo mitään, kai mä voin ostaa sitten jotakin sieltä pelistä jos vaan Justuskin ostaa. Koputan siskoni huoneen oveen taas kerran.
"Sä voit kyllä tulla tänne ilmankin että koputat" kuuluu siskoni huvittunut ääni huoneesta. Avaan oven.
"En mä uskalla enään sen yhen jälkeen" kerron muka vakavasti. Pokkani pettää ja alan nauramaan.
"No ei me nyt joka päivä semmosta tehä" Tinja vastaa minulle myös naurahtaen.
"Ei teistä koskaan tiiä" sanon, laitan oven kiinni ja menen istumaan siskoni sängyn päätyyn. En sano mitään.
"Hyvin se tulee menee" Tinja sanoo ihan kuin oisi lukenut ajatukseni. Se on varmaan joku isosiskojen supervoima lukea ajatukset. Nyökkään vaan tälle.
"Entä jos se ei tykkää musta yhtään ees kaverina. Entä jos se ahistaa mua. Entä jos jotakin tapahtuu. Entä jos jotain" selitän siskolleni.
"Rauhoitu sä yliajattelet nyt ihan liikaa, sehän oli sen idea että meette sinne. Jos se haluu tutustuu suhun, niin ei se ois pyytäny sua sinne sen kaa" Tinja järkeilee. Samassa ovikellomme soi. Isä ja äiti ovat vielä ainakin tunnin töissä joten arvaan oven takana olevan Justus.
"Hyvin se menee" Tinja tsemmppaa hymyillen. Hymyilen tälle ja nyökkään. Hyvinhän tää tulee menee.

—————

Sanoja: 525

Maailman tylsin luku koskaan🐸

Toinenkin asia mikä yhdistääWhere stories live. Discover now