Tinon pov:
Justuksen synttärit eivät ole vielä loppuneet mutta päätimme tulla hetkeksi rauhoittumaan Jusun huoneeseen. Eli siis makoilemme hänen sängyllä lusikassa. Justus makaa siis takanani kädet ympärilläni.
"Sä oot niin kuuma tässä, mä en ehkä kestä" Justus parahtaa katsoen kuvaa antamassani kortissa.
"Enkö mä muka nyt oo" sanon esittäen surullista.
"Noi vaatteet sun päällä ottaa pisteitä pois joten annan 8 puol arvosanaksi" hän heittää vitsillä naurahtaen.
"No sä oot sitten 6 miinus" väitän muka vihaisena. Jusu ei vastaa enään mitään. Yhtäkkiä tunnen huulet kaulallani.
"Rakas, vähän väärä aika tämmöselle toiminnalle" sanon yrittäen pitää huokailut sisälläni.
"Mun mielestä voisin vaa panna sua nyt ja tässä" hän virnistää. Punastun täysin.
"Ei nyt" sanon ja käännyn poikaystävääni päin.
"Jossei nyt nii millon" Justus kysyy yhtäkkiä viattomana.
"Katotaan illalla" hymyilen hänelle.
"Meidän pitää mennä nyt takasi" sanon Jusulle.
"Okei mut mä käyn eka vessassa, sää voit mennä jo" hän vastaa. Katson poikaystävääni pelokkaasti.
"Ei ne sua syö, hyvin se menee" Justus tsemppaa kun huomaa jännittämiseni. Nyökkään hänelle ja nousemme ylös. Poika ottaa lantiostani toisella kädellä ja vetää minut suudelmaan toisella kädellä. Vastaan siihen tottakai ja kierrän käteni tämän ympärille.
"Mä rakastan sua" kuiskaan hetken mielijohteesta.
"Mäkin sua" Justus vastaa myös hiljaa.
"Hyi kun on romanttista" sanon naurahtaen ja irrottaudun poikaystävästäni. Hän katsoo minua oudosti, mutta vähän huvittuneena.
"Mä tarkotin sitä kyl, mut hyi silti" sanon tälle hymyillen ja lähden hänen huoneesta, jättäen poikaystäväni yksinään hymyilemään huoneeseensa. Kävelen alakertaan ja sieltä keittiöön. Näen taas kaikki Jusun sukulaiset.
"Mihin sä sen rakkaas jätit" Kiia kysyy ensimmäisenä.
"Kuselle" sanon tälle läpällä, mutta kai se tottakin on. Nimittäin vessaan hän oli menossa.
"Tino" Julia sanoo ja osoittaa käsillään sen että haluaa syliini. Otan hänet syliin.
"Mennäänkö ottamaan tarjoiluja" kysyn poikaystäväni siskolta. Tyttö nyökkää joten menemme tarjoilujen luo. Otan Julialle ensin lautasen.
"Mitä haluat" kysyn häneltä. Tämä osoittaa kaiken mitä haluaa ja otan niitä lautaselle. Vien Julian istumaan pöytään jonka jälkeen otan itsellekkin jotain ja menen istumaan sen paikan viereen mikä Jusulle on varattuna. Nyt vain itse poikaystäväni puuttuisi vielä. Kaivan puhelimen taskustani odotellessani. Vastailen snäppeihin ilman sen suurempaa kiinnostusta niitä kohtaan. Jään tuijottamaan taustakuvaani. On mulla kyl komein poikaystävä mitä kellään muulla. En ees huijjaa.—————
Sanoja: 362
Vähä tylsä. Lukeekohan tätä enää kukaa, pitäiskö vaa lopettaa.
YOU ARE READING
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.