65.

143 15 2
                                    

Tinon pov:

"Hyvää syntymäpäivää" ton äänen mä tunnistan. Nostan äkkiä Julian omasta sylistä vieressäni istuvan Kiian syliin ja nousen ylös. Kävelen eteiseen, jossa näen Joonaksen ja Roopen seisomassa.
"Moi" naurahdan heille.
"Moi, meidän pitää mennä meil on kiire" Roope sanoo ja ojentaa jonkun kortin Justukselle.
"Tol on kiire panee sen tyttöystävän kaa" Joonas korjaa vierestä.
"On kai seki yhenlainen kiire" Jusu naurahtaa.
"Heihei rakastavaiset me mennään nyt" Roope sanoo, he menevät ulos ja poistuvat sulkien oven perässään.
"No se oli nopeeta" naurahdan. Justus vain hymyilee minulle ja kävelee minua lähemmäs.
"Mä kerroin kaikille" hän sanoo hiljaa.
"Hyvä rakas" kuiskaan tälle ja vedän hänet suudelmaan.
"Mut ei silti viitti alkaa kuivapanee tos sohval kaikkien eessä" Justus sanoo virnistellen kun lopetamme suudelman.
"Sä näytät nimittäin ihan helvetin hyvältä et tekis mieli vaan syödä sut" hän jatkaa edelleen virnuillen. Lehahdan tuli punaiseksi. Yritän peittää naamani käsilläni.
"Heei oon mä kehunu sua ennenkin" Justus sanoo virnistellen ja kävelee ihan eteeni. Hän ottaa käteni pois kasvoiltani ja siirtää ne omille poskilleen. Jusu laitaa omat kätensä niskani taakse ja vetää minut suudelmaan. Ihan kuin elokuvassa. Kumpikaan ei sano mitään, vaikka suudelma loppuu. Punastun taas ja käännän katseeni lattiaan.
"Oot söpö ku punastut" hän kuiskaa korvaani.
"Tiiäkkö mitä mä tein" Jusu kysyy hetken päästä, kun olemme vain hymyilleet toisillemme.
"No kerros" vastaan hänelle.
"Tein sulle kaks omaa muffinia ilman mustikoita koska tiiän ettet tykkää niistä" poikaystäväni sanoo hymyillen kädet lantiollani.
"Rakkauden teko I guess" hymyilen hänelle.
"Mä myös kuorrutin ne vähän spesiaalimmin" Jusu virnistää.
"En oo varma haluunko tietää" naurahdan hänelle. Tämä vain pyörittelee päätään huvittuneena. Justus vetää minut haliin ja kiertää kätensä ympärilleni. Teen samoin ja rauhoitun hetkeksi. Tässä on hyvä olla.
"Eiks meidän pitäis mennä takasi, kaikki haluu tenttaa musta kaiken pihalle" kysyn Jusulta kun olemme hetken vain halailleet.
"Ihan kohta" hän mumisee kaulaani vasten.

—————

Sanoja: 301

Kaikki kommentit saa mut nii hyvälle mielelle, kiitos niistä❤️❤️

Ja ööh snp on elli_hanhineva tulkaa tutustuu😇😇

Toinenkin asia mikä yhdistääDonde viven las historias. Descúbrelo ahora