35.

261 17 11
                                    

Tinon pov:

Joukkueemme huoltajat ovat myös jäällä eli kukaan ei näe tai tiedä mitä siellä tapahtuu. Istun vaihtoaition penkeillä ja yritän olla ajattelematta pahinta. Nousen taas ylös ja katson jäälle. Justus on pystyssä mutta pitää tukea huoltajistamme. Se on elossa. Huh.
"Särkylääkettä vaan niin kyl mä voin jatkaa peliä" tämä selittää kun hän tulee lähemmäs vaihtoaitiota.
"Sulla on menny just taju niin jos hetken otat rauhassa" valmentaja puhuu järkeä.
"Mä oon ihan kunnossa" Justus selittää valmentajille kun hänet autetaan vaihtoaition penkeille.
"Hetken huilit siinä nyt" päävalmentaja sanoo. Justus myöntyy tähän, koska hänen on käytännössä pakko. Tuomarit miettii jäällä mitä tehdään. Annetaanko jäähyä vai laitetaanko suoraan pukkariin. Tuomarit päättävät antaa 5 minuuttia jäähyä päähän kohdistuvasta taklauksesta sille joka taklasi Justuksen (oikeesti vähänkö on noloo jos muistan ihan väärin nää jutut). Peli jatkuu pienen välikohtauksen jälkeen. Pukkarissa pelin jälkeen kuulemma puhumme mitä kävi.

"Mää olin vaan tajuttomana hetken, ei se niin paha ollut" Justus selittää minulle kun olemme päässeet pukkariin ja valmentajat ovat sanoneet haluamansa asiat meille. Peli päättyi siis 3-1 meidän voittoon ja Justus pääsi pelaamaan viimeiseen erään, koska hän halusi sitä niin kovasti.
"Sut piti taluttaa jäältä pois kun et pysyny pystyssä koska olit menettäny tajun hetkeks" yritän huolestuneena.
"Kuule rakas, mennyt on mennyttä, mulla on nyt hyvä olo joten ei mietitä sitä" Justus selittää hymyillen ja vetää paitansa pois.
"Ärsyttävän adhd positiivinen jätkä" sanon tälle ja vilkaisen tämän vatsalihaksia.
"Ja komee" kuiskaan perään niin että vaan Justus kuulee sen.
"Kuin myös" tämä sanoo normaalilla äänellä ja Roope katsoo meitä läpällä side eye ilmeellä. Purskahdan nauruun kaikki kolme.

—————

Sanoja: 309

Siis osaako joku selittää miks jätkillä on aina fritsuja mut tytöillä ei. En yleistä mut useemmin näkee pojailla fritsui. Enkä yleistä myöskään sukupuolia, jooko älkää hyökätkö mun kimppuun. Niinku eikö pojat osaa tehä fritsui vai onko pojille joku tarve saada fritsui vai meikkaako tytöt ne fritsut aina piiloon. Voiko joku kertoo oman mielipiteen tähän😭😭

Toinenkin asia mikä yhdistääWhere stories live. Discover now