Tinon pov:
"Herätys rakastavaiset" herään huutoon. Tunnistan äänen kuuluvan siskolleni. Tunnen liikettä allani ja silmät avattuani huomaan makaavan Justuksen rintäkejän päällä. Nousen käsieni varaan mutta jusu vetää minut takaisin. Tyydyn siihen ja katselen ympärilleni. Näen Tinjan seisovan sängyn vieressä ja äitini seisoo ovella huvittunut ilme kasvoilla.
"Rakas meidän pitää nousta" kuiskaa poikaystävälleni hiljaa. Tämä vain mumisee jotain vastaukseksi. Yritän nousta uudelleen ja tällä kertaa onnistun, hyvä minä.
"Pitääkö teille pitää seksuaalivalistusta" äitini naurahtaa ja katsoo minua, jolla on hiukset next level takussa, fritsuja kaula täynnä ja makasin juuri poikaystäväni päällä joka näyttää ihan samalta kuin minäkin.
"Ei me semmosia tarvita, valistaisit tota mielummin" sanon virnistäen ja osoitan Tinjaa. Käännämme molemmat katseemme äitiimme. Hän näyttää järkyttyneeltä.
"Ole hyvä, nyt sun ei tarvii avata keskustelua itse" naurahdan ja käännän katseeni taas siskooni.
"Onko sulla jotain kerrottavaa" äitimme kysyy Tinjalta.
"Itseasiassa on" hän hymähtää ja lähtee kävelemään äitiäni päin.
"Oikeesti mun mielestä oli hyvä et otit asian puheeksi" Tinja hymyilee ja he lähtevät äidin kanssa pois huoneestani ja laittavat oven perässä kiinni.
"Mä en tiedä mitä just tapahtu mut ainaki voin olla sun kans kaksin vielä hetken" sanon ja samalla käännän pääni taas Jusun päin joka on herännyt keskusteluumme.
"Huomenta rakas" tämä sanoo ihanalla aamu äänellään kun olemme hetken tuijottaneet toisiamme hiljaa.
"Huomenta" vastaan tälle ja painan huuleni hänen huulille.
"Paljonko kello on" Justus kysyy hymyillen kun suudelma loppuu. Nappaan yöpöydältäni puhelimeni käteeni ja avaan sen.
"7.36 ja meillä alkaa koulu kympiltä" vastaan hänelle ja laitan puhelimeni takaisin yöpöydälle.
"Eli hyvin on aikaa kuherrella vielä ainaki puol tuntii, eiks niin" Jusu virnistää, kääntää minut alle ja tulee itse päälleni hajareisin. Tämä laittaa kätensä paljaalle rintakehälleni. Justus kumartuu suutelemaan minua ja samalla hän hipelöi paljasta yläkroppaani lämpimillä käsillään. Suutelemme siinä pitkään ja Jusun kädet alkavat liikkua uhkaavaa vauhtia alemmas. Hän irrottautuu suudelmasta josta on jo tullut kielari ja vie huulensa kaulastani löytyvään herkkään paikkaan ja alkaa imeä sitä antaumuksella. Pidän silmiäni kiinni samalla kun käteni seikkailevat Justuksen hiuksissa, hengitän raskaasti ja mumisen jotain vähän väliä. Tunnen kun Jusun huulet katoavat kaulaltani. Avaan silmät ja nään hymyilevän poikaystäväni todella lähellä naamaani. Alan pakosti itsekkin hymyillä.
"Sä oot tosi ihana" hän kuiskaa minulle.
"Kuin myös rakas" hymyilen hänelle hiljaa. Tämä laskee päänsä rintakehälleni. Hetken päästä pussaan poikaystäväni päätä, ihan kun ensimmäisellä kerralla kun näimme jomman kumman luona. Jusu nostaa päänsä ja hymyilee minulle.
"Aattele siitä jätkästä johon ihastuin heti ku näin sen ja siitä jätkästä jonka piti olla se pleijeri jolla on tyttöi ku sukkii ja siitä jätkästä jonka luokse uskalsin mennä vaikka jännitti niiiiin paljon, siitä ihanasta pojasta on tullu mun poikaystävä" Justus selittää minulle hiljaa hymyillen ja katsoo minua silmiin.
"Sun piti olla se jolla on tyttöi ku sukkii" vastaan hänelle hymyillen.
"Mul on ollu yks tyttö säätö ennen sua ja sillon jo tajusin et pojat on ennemmin se mun juttu" Justus kertoo.
"Sä oot eka joka ikinä on näyttäny mulle kiinnostumisen, saatika sitten ollu yhessä mun kaa" paljastan tälle.
"Ja toivottavasti vika" jatkan hymyillen.
"Mä rakastan sua" poikaystäväni kuiskaa hymyillen.
"Mäkin rakastan sua" vastaan hänelle samallalailla.—————
Sanoja: 504
Moooi😊
YOU ARE READING
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.