14.

306 17 16
                                    

Tinon pov:

Astumme jäälle koko joukkue. Pelimme kestää 2x20min ja niiden välissä on kymmenen minuutin erätauko. Alamme luistelemaan kentän omaa -pukukopin puoleista- päätyämme ympäri lämmittelyksi. Vastustaja joukkue kkp tekee samoin omalla puolellaan. Jusu on aloitus ketjussa ja itse olen toisessa ketjussa. Menemme kaikki maalin ympärille puoli kaareen. Jusu kapteenina alkaa kertomaan mikä on meidän pelin teema. Se menee ihan ohi minun keskittyessä pojan äänen kuuntelemiseen eikä siihen mitä hän sanoo. Huudamme vielä lopuksi. Kaikki jotka ovat aloitus ketjussa jäävät jäälle ja muut lähtevät vaihtoaitioon minä mukaan lukien. Katson fläppi taulusta joka on edessäni kenestä vaihdan ja etsin hänet kentältä. Peli alkaa kun päätuomari pudottaa kiekon jäähän. Jusu voittaa aloituksen ja syöttää kiekon oikealle laiturille ja he lähtevät hyökkäämään. Kiekko vedetään maalia kohti mutta vastustajan maalivahti ottaa sen räpylällä kiinni. Tuomari puhaltaa pilliin. Vaihdamme kakkos kentän kentälle. Joten menen kentälle koska olen kakkos kentässä. Ylläri pylläri.

Tulee erätauko ja menemme koppiin. Peli on nyt 2-1. Olemme johdossa. Valmentaja sanoo, että pelasimme hyvin omaa peliä, mutta vähän kovempaa pitäisi vielä pelata. Sehän sillon tehään. Syön banaania että saa vähän nostettua verensokeria ja saa lisää energiaa. Kaikki syövät jotain. Käännän katseeni Justukseen.
"Hyvin pelattu" sanon tälle hymyillen.
"Kuin myös" hän vastaa söpösti hymyillen. Erätauko lähenee loppuaan ja alamme valumaan vaihtoaitioon. Kakkos kenttä aloittaa toisen erän eli menen kentälle. Vastustaja voittaa aloituksen ja he alkavat hyökkäämään. Saan vastustajan pelaajalta riistettyä kiekon ja lähden hyökkäämään jolloin yksi joukkueeni hyökkääjistä siirtyy puolustamaan paikalleni. Luistelen kentän toiseen päähän ja lauon kiekon maaliin. Ihan chillisti vaan. Alamme heti tuulettamaan. Menemme jonossa -minä ensimmäisenä- antamaan kopot joukkuelaisillemme. Justus hymyilee minulle samalla kun annan tälle kopon.

—————

Sanoja: 301

Kunnon jääkiekko luku.. hups, mut siis mun sydän pysähtyy ku kirjotan tällästä.. haluun jäälle takasi😫 vois mennä treeneihin välittämättä siitä et en sais😎 älä plz Eden kerro mun äitil🥹
Äddätkää snäpis elli_hanhineva🤭

Toinenkin asia mikä yhdistääWhere stories live. Discover now