20.

286 19 6
                                    

Tinon pov:

Justus ja Julia kävelevät edessäni käsikädessä. Julia selittää hänelle jotain ykkösluokan juttuja. Katson heitä hymyillen. Julia irroittaa kätensä poikaystäväni kädestä ja lähtee keinumaan. Jusu katsoo minu päin ja kävelee luokseni. Hän ottaa poskistani kiinni ja suutelee minua. Suutelemme pitkään leikkipuistossa.
"Ei tämmöstä syntiä harrasteta julkisilla paikoilla" kuulemme jonkun tuntemattoman mummon äänen vieressämme. Irrottaudumme suudelmasta ja katsomme tätä mummoa päin.
"Mä saan suudella mun poikaystävää siellä missä haluun, sillon millon haluun" Jusu puolustaa meitä, ottaa kädestäni kiinni ja lähteä vetämään minua keinuille päin, jossa Julia vielä keinuu.
"Te olitte söpöjä kun te pussailitte" tyttö hihkahtaa keinuessaan. Hymyilemme tälle ja menen istumaan Julian viereiseen keinuun.
"Justusss voitko antaa vauhtiaaa" Julia kysyy veljeltään. Jusu hymyilee tälle ja menee antamaan tytölle vauhtia.
"Rakass voitko antaa mullekkin vauhtiaaa" kysyn poikaystävältäni samallalailla kun Julia. Justus hymahtää ja alkaa antamaan minulle vauhtia selästäni.

Menemme kiipeilemään kiipeilytelineelle. Jusun puhelin soi. Elsi soittaa videopuhelua. Poikaystäväni vastaa hänen puheluun.
"Missä ihmeessä te ootte" Elsi ihmettelee ensimmäisenä.
"Leikkipuistossa keinumassa Julian kaa" jusu ilmoittaa.
"Kuka se on" Elsi kysyy hämmentyneenä.
"Se on mun pikkusisko" Justus vastaa tälle.
"Aaaaaaaaa"
"Miten meni treenit" kysyn Elsiltä.
"Tosi hyvin, kaikki oli mulle mukavii ja valmentajat oli kivoja" tämä selittää innoissaan.
"Meillä on jo ens viikolla turnaus" hän jatkaa.
"Uuuuu missä" innostun.
"Tuol raksilas, mulla on pelejä lauantaina ja sunnuntaina" Elsi selittää.
"Voidaanko me tulla kattoo sun pelejä" Jusu kysyy tältä. Nyökkään merkiksi että olen samaa mieltä eli haluan mennä katsomaan Elsin pelejä ensi viikon loppuna.
"Tottakai voitte rakkaat pikkupojat" tyttö vastaa meille. Alamme nauraa.
"Millä perusteella me ollaan pikkupoikia" kysyn läpällä äänellä joka voisi olla pienen lapsen ääni.
"Te vaan ootte" Elsi kertoo. Hymyilemme tälle.

—————

Sanoja: 274

HaLuUn JäÄlLeEeEeEe🏒

Toinenkin asia mikä yhdistääWhere stories live. Discover now