Tinon pov:
Olemme kaikki pukeneet jääkiekko varusteet ja valmentajamme tulee koppiin.
"Ilmeisesti olette kaikki valmiina joten voidaan käydä läpi harjoitukset joita tänään tehdään" Jarmo sanoo. Hän kävelee ovelle josta pääsee itse hallin puolelle. Oveen on kiinnitetty taulu, jossa voi näyttää kaikki treenit mitä tehdään.
"Meidän jää kestää 50 minuuttia eli vähän vähemmän kuin normaalisti joten jos haluatte pelata kauemmin niin älkää jääkö treffailemaan juomatauoille" Heikki joukkueenjohtajan ilmoittaa meille.
"Ensin otetaan vähän viivoja lämpäksi, sitten kaarreluistelua, jonka jälkeen pien peleinä yksi vs yksi ja kaksi va kaksi ja lopuksi pelataan isolla kentällä" Jarmo selittää meille. Jotkut nyökkäilee ja jotkut vain kuuntelee tarkasti valmentajaa.
"Nyt voidaan lähteä jäälle ja muistakaa kaikki täyttää juomapullot" Jarmo vielä jatkaa.Pääsemme jäälle ja menemme pääty viivalle seisomaan riviin. Vittu tää on se mitä mä haluun tehä. Valmentaja puhaltaa pilliin sen merkiksi että voimme lähteä luistelemaan etuperin kaukalon toiseen päähän. Olen Justuksen kanssa ensimmäisenä toisessa päässä.
"Sähän oot nopee" vieressäni oleva Justus huomauttaa minulle hymyillen. Hymyilen tälle vain takaisin.(Jään jälkeen)
Pääsimme takaisin koppiin. Oli ihan vitun hyvät jäät. Alamme kaikki riisua varusteita päältämme. Valmentaja tulee eteeni seisomaan. Lopetan tekemiseni ja katson häntä.
"Tino, sä oot tosi hyvä pelaamaan oot todellakin tervetullut meidän joukkueeseen, voit varmaan Justuksen kautta päästä poikien viestittely ryhmään" hän sanoo hymyillen.
"Kiitos vaan ja joo varmaan se voi ottaan mun numeron vaikka" vastaan Jarmolle. Hän nyökkää ja lähtee kopista ulos.
"Voin antaa sulle mun numeron niin voit lisää mut johonkin teidän ryhmään, jos se on okei" kerron Justukselle joka istuu vieressäni. Hän on saanut jo varusteet pois päältään ja alkaa ottamaan hikistä paitaansa pois.
"Tottakai on okei jos vaikka oheisten jälkeen jos käy" Justus vastaa samalla kun yrittää saada märkää paitaa pois päältään. Hymyilen tälle kunnes huomaan että hän ei oikeasti saa sitä pois.
"Tarviitko apuu" kysyn naurahtaen tältä.
"Jos vaan voit auttaa niin ottaisin avun vastaan" hän vastaa myös naurahtaen. Nousen seisomaan ja autan tältä paidan pois. Nauramme molemmat.
"Ei voinu olla noin vaikeeta" Justus sanoo nauraen itselleen. Hymyilen vaan tälle. Hän on tosi hyvän näkönen, varsinkin näin ilman paitaa...—————
Sanoja: 337
Sairaan hasu numero😎
VOCÊ ESTÁ LENDO
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.