45.

183 16 0
                                    

Tinon pov:

Nyt on perjantai ja olen koulussa, yksin, tai no Elsi on jossain mutta koulussa. Justus on kipeänä kotonansa. Hän tuli kipeäksi jo tiistaina ja minä en ainakaan vielä ole tullut kipeäksi enkä varmaan tulekkaan. Justus kuulemma on jo sen verran terve että ei tule kouluun vaan sen takia että ei tulisi uudestaan kipeäksi yk. Juuri alkoi siis välitunti ja puhelimeni piippaa viestin merkiksi, se on Justukselta. Avaan whatsapin ja menen minun ja Jusun keskusteluihin. Näytölleni pamahtaa tosi hot kuva poikaystävästäni. Hän on ottanut sen kokovartalo peilin kautta ja hän on ilmeisesti kadottanut paitansa johonkin teille tuntemattomille. Kirjoitan viestin 'älä tee tätä mulle' ja suljen puhelimeni jotta kukaan ei näkisi kuvaa puhelimessani. Justus vastaa viestiin 'taidanpas tehdä'. Alan hymyillä tämän mystisyydelle. Laitan kuulokkeeni päähän vältellen todellisuutta. Puhelimeni soi tällä kertaa videopuhelun vuoksi. Justus soittaa minulle ja vastaan hänelle hymyillen. Ennen kun sanon hänelle puhelimessa mitään nousen ylös siitä mistä istuin ja menen johonkin nurkkaan istumaan missä olisi vähemmän korvia kuuntelemassa keskustelujamme.
"Hei rakas" Justus virnistää edelleen ilman paitaa. Hymyilen vaan hänelle.
"Onko sulla kuulokkeet päässä" hän kysyy. Nyökkään ja siirrän vähän hiuksiani niin että hän näkee sen.
"Fantastista" Jusu virnistää ja menee makoilemaan hänen sängylleen tahallaan esitellen tämän paljasta yläkroppaa.
"Laita nyt ees paita päälle" sanon tälle muka vakavasti hiljaa, mutta pokkani pettää ja alan hymyillä.
"Tykkäät kummiski" hän virnuilee ja punastun heti.
"No siis en kiellä" hymyilen hänelle.
"Pääsetkö sä treeneihin milloin" kysyn Justukselta iloisesti.
"En varmaan vielä tällä viikolla edes" hän vastaa vähän haikeasti.
"Mutta rakas sitten kun pääset niin pääset sata kertaa terveempänä kun nyt, se on vaarallista urheilla kipeenä" selitän poikaystävälleni.
"Tiietään tiietään" hän vastaa edelleen haikeasti.
"Mut kyllä mä voin jo ihmisiä nähdä" Jusu sanol vihjaillen. Hymyilen tälle.
"Katotaan sitä sitten" vastaan hymyillen tietäen että minun pitää kehitellä Jusulle joku ylläri nyt kun hän ei saa poistua kotoaan. Koulun kellot soivat.
"Heippa rakas, pitää mennä tunnille" sanon ja nousen ylös lattialta missä istuin. Justus sanoo myös heipat ja lopetamme puhelun samalla kun olen kävelemässä luokkaani kohti.

—————

Sanoja: 337

Sori vähän tylsä mut lupasin tän nyt tähän iltaan vielä😍

Toinenkin asia mikä yhdistääWhere stories live. Discover now