10.

396 20 11
                                    

Siis ekaks kymmenes luku vaikka oon kirjottanu tätä jonku päivän.. hups. Toiseks mä välil mietin et oonks mä oikeesti niin hirvee et kukaan ei vastaa mulle😍

Tinon pov:

Koulu alkaa huomenna torstaina. Eilen tiistaina oli ensimmäiset treenit kesätauon jälkeen. Tänään Justus tulee meille. Tai itseasiassa se tulee tänne nyt. Kuulen siis ovikellon. Menen avaamaan hänelle oven. Makaamme sängylläni taas kerran vierekkäin. Yllättävää.
"Miksi sä tuijotit mua eilen treeneissä" Justus kysyy minulta virne naamallaan. Punastun vaan ja sen kyllä tämä huomaa.
"No kerros nyt" Justus yllyttää.
"Sä oot niin hyvän näkönen" parahdan tälle.
"Jaahas" tämä vastaa leveämpi virne kasvoillaan. Peitän kasvoni käsilläni. Justus ottaa kädet naamani edestä pois.
"Hei, älä peitä sun kasvoja, oot söpö kun punastut" tämä lässyttää.
"Oot söpö kyllä muutenkin" Justus paljastaa. Myönnyn kohtalooni ja katson häntä silmiin. Hänellä on edelleen käteni käsissään. Justus laittaa käteni hänen poskilleen, laittaa omat kätensä minun pääni taakse ja suutelemme. Monia kertoja.

"Muuten missä koulussa sä oot" kysyn Justukselta kun olemme olleet hetken hiljaa. Hän kääntyy katsomaan minua.
"Oon tossa koulussa joku on ihan tässä lähellä" Justus kertoo.
"Hetkonen mä meen siihen samaan kouluun" vastaan innoissani.
"Ai oikeesti ollaanko me samassa koulussa" hän varmistaa. Nyökkäilee tälle nopeasti.
"Mille luokalle sä meet, mä meen 9C" Justus kysyy.
"Mä meen 8C" kerron tälle hymyillen.
"Meidän kaapit tulee olee aika lähellä toisiinsa" hän selittää innoissaan.
"Mää luulin että joudun olee yksin koko vuoden, vai haluutsä olla mun kaa koulussakin" kerron Justukselle alun innoissani, mutta loppua kohden hiljentäen.
"Tottakai mä haluun olla sun kaa koulussa, mun puolesta voit tulla mun ja mun kavereiden kaa" tämä kertoo minulle myötätuntoisesti. Ilmeeni kirkastuu ja nyökkään tälle. Hän menee makoilemaan viereeni selälleen. Nousen istumaan ja menen makaamaan tämän päälle ja painan huuleni hänen vastaaville.

—————

Sanoja: 285

Taas lyhyt turha luku mut juuh🫥

Toinenkin asia mikä yhdistääWo Geschichten leben. Entdecke jetzt