Tinon pov:
Astumme sisälle kouluumme. Päätimme Jusun kanssa että emme kerro kellekkään mitään meistä. Lovers in private, friends in public. Päätämme että näemme välitunnilla ja tutustun silloin myös Jusun kavereihin, jos he haluavat. Kuulemma jos eivät halua niin Justus tulee yksin mun kaa. Menemme molemmat omiin kotiluokkiimme.
"Sinä oot varmaan meidän luokan uusi oppilas Tino" opettaja olettaa kun astun luokkaan sisään. Nyökkään tälle.
"Voit mennä istumaan tuonne tyhjälle paikalle Elsin viereen" opettaja ilmoittaa. Menen tämän tytön viereen istumaan.
"Moi mä olen Elsi niinkuin varmaan tiesitkin jo" hän esittäytyy.
"Mä oon Tino" esittäydyn myös hänelle iloisesti. Opettaja alkaa selittämään jotakin.
"Tunnetko sä ketään tästä koulusta" Elsi kysyy minulta hiljaa opettajan selityksen jälkeen.
"Tunnen mä yhen, se on mun kaa samassa jääkiekko joukkueessa" kerron tälle.
"Ai no sitten" hän vastaa vähän haikeasti.
"Mä en tunne täältä oikeen ketään niin mietin jos oisin voinu olla sun kaa" Elsi jatkaa samalla kun hän kääntää katseensa opettajaan päin.
"Mun puolesta voit olla mun ja sen mun kaverin kaa, se on 9C luokalla ja sen nimi on Justus. Saatat tietää sen" kerron tälle. Hän kääntää taas katseensa minuun päin.
"Sen kaverit on kiusannu mua ala-asteella, mut se ei oo ollu siinä mukana koskaan, mut ei ne enään nyt viime vuonna mua oo kiusannu" Elsi kertoo minulle.
"Jusu kerto mulle että sen kaverit ei oo mitään maailman ihanimpia ihmisiä, joten voidaan varmaan hengata kolmistaan" kerron tälle. Hänen ilmeensä kirkastuu.
"Oikeestikko" hän kysyy hymyillen.
"Ainakin mun puolesta" vakuutan Elsille.Tunti loppuu, nousemme ylös ja poistumme kotiluokasta. Tapaamme Jusun heti oven ulkopuolella ja siirrymme käytävällä olevalle penkille.
"Moi" sanon Justukselle iloisena kun istun hänen ja Elsin välissä penkillä.
"Moi" hän vastaa vähän mustasukkaisena.
"Tää on Elvi, aattelin että se vois tulla hengaa meidän kaa ettei sen tarviis olla yksin" kerron Jusulle ja osoitan Elsiä jolla on puhelin kädessään.
"Kyllä se voi olla meidän kaa" Justus myöntyy. Hymyilen tälle. Käännyn Elsin suuntaan joka hymyilee puhelimelleen.
"Uuu onkos siellä puhelimessa joku kiinnostavakin tyyppi" kysyn tytöltä virnistäen. Hän nostaa päänsä ja hymyilee.
"No yks tyttö" hän paljastaa ujosti.
"Aa tykkäätkö sä tytöistä" kysyn tältä innoissani.
"Joo" hän kertoo hymyillen. Käännyn katsomaan Jusua joka hymyilee meille.
"Ainoo tästä porukasta" kerron naurahtaen Elsille. Hän näyttää järkyttyneeltä.
"Ai te kaks- mitä, te ootte just ne pleijeri lätkäjätkät" hän änkyttää suu auki. Alamme nauraa tämän reaktiolle. Hetken päästä nauramme yhdessä ja kaikki käytävällä alkaa tuijottaa meitä. Hiljenemme ja kukaan ei enään kiinnitä huomiota meihin.
"Ootteko te yhessä" Elsi kysyy hiljaa.
"No siis ei ainakaan vielä, mut toivottavasti jossain välissä" kuiskaan tytölle ja siirryn häntä lähemmäs niin että Jusu ei kuule.
"Uuuuuuuuuuuu" Elsi huudahtaa.
"Ne kertokaa nyt mullekkin" Justus kuiskaa kun hän tulee lähemmäs meitä. Käännän pääni ja huomaan kuinka lähellä poika oikeasti on minua ja tottakai säikähdän tätä.
"No en mä nyt noin pelottava ole" hän sanahtaa muka vihaisesti. Alan nauramaan.—————
Sanoja: 467
Moi kaikki te kuus ihmistä jotka luette tätä mun tarinaa❤️❤️
YOU ARE READING
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.