Tinon pov:
Koko bussi on hiljainen. Taino ei nyt kokonaan hiljainen mutta siis kukaan ei huuda missään ja se on aika hyvä saavutus jo sanoisinko. Justus istuu ikkuna paikalla ja minä käytävä paikalla... tai no siis mun pitäis istua omalla paikallani. Istun poikaystäväni sylissä.
Olemme nyt kotona tai siis minun kotonani ja Justus on täällä myös. On myöhä ja olemme juuri menossa iltapesulle. Eli käytännössä vaan pesemään hampaat. Jusu on jo vessassa kai, jonnekkin se ainakin lähti ja mää en jaksanu nousta vielä niin se lähti yksin. Poikaystäväni otti päälys paidan pois ennen kun hän lähti vessaan joten nään tilaisuuteni varastaa sen, joten otan oman paitani pois ja vedän Justuksen hupparin päälleni ja nousen ylös. Menen vessaan jossa nään Jusun pesemässä hampaita. Vittu mikä yllätys. Menen tämän taakse, kierrän käteni hänen ympärille ja painan pääni tämän olkapäälle.
"Onpas tutun näkoinen huppari" Justus sössöttää hammasharja suussaan.
"Itse jätit sen sinne" puolustaudun hymyilen.
"Sää näytät söpöltä" Jusu hymyilee. Hymyilen hänelle takaisin. Alan itsekkin pestä hampaitani.
"Jos mää meen jo niin pärjäätkö sä yksin" Justus kysyy minulta kun on itse pessyt jo hampaansa.
"En" sanon tälle koiran pentu ilmeellä, joten Justus seisoo edessäni ja katsoo minua hymyillen kun pesen hampaitani ja nousen ylös.
"Mennään" sanon, otan poikaystäväni kädestäni kiinni ja vedän hänet mukanani huoneeseeni. Otan pääly vaatteet pois ja menen peiton alle makoilemaan niin ett ihan varmasti minusta ei näy muuta kun pää. Poikaystäväni katsoo minua hymyillen edelleen.
"Mitä sää siellä tuijottelet, tuu tänne" sanon suu mutrulla. Justus naurahtaa ja kömpii viereeni. Hän pitää itseään käsien varassa päälläni ja painaa omat huulensa huulilleni. Poikaystäväni irrottautuu suudelmasta ja yhtäkkiä tunnen huulet kaulallani. Vai tämmöstä sillä oli mielessä.
"Rakas meidän pitää mennä nukkumaan" sanon yrittäen saada Jusun huomion. Hän esittää että ei kuule minua. Hetken päästä tämä nostaa päänsä, laittaa sen tyynylle minun pääni viereen ja hymyilee viattomasti ihan kun hän ei olisi tehnyt mitään. Naurahdan tälle.
"Nyt voidaan mennä nukkumaan" hän hymyilee.—————
Sanoja: 320
PITÄISKÖ LEIKKAA SEMMONEN EYEBROW SPLIT JUTTU YK😍😍😍😍
YOU ARE READING
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.