9.

396 20 4
                                    

Tinon pov:

Illalla on ensimmäiset treenit kesätauon jälkeen. Olen puhun Justusksen kanssa päivittäin siitä lähtien kun suudeltiin. Ei tosin olla nähty sen jälkeen, kun hän oli jossain reissussa. Sovimme että välillämme on jotain mutta ei tiedetä mitä ja ei kerrota kellekkään et välillämme on jotain. Ei me toki olla tunnettu hirveen kauaa, joku vähän yli pari kuukautta. Olen tottakai kertonut siskolleni Tinjalle kaiken ja hän oli innoissaan siitä että mulla on jo täältä ainakin yksi kaveri, tai no kaveri ja kaveri. Noin hän itse asian ilmaisi jo ennen kun kerroin tälle että me suutelimme.

Istun jäähallin pukukopissa. Yksin. Siksi varmaan että olen ajoissa. On outoa olla ennen jopa valmentajaamme täällä. Toivottavasti Justus tulee tänne ennen muita. En siis toivo mitään. Ainakaan en myönnä. Oishan se pusu kiva saada, mutta täällä on varmaan liian suuri riski jäädä kiinni. Alan kuulla oven takaa puhetta. Se on Justuksen ääni kyllä mä sen tunnistan.
"Ai moiii" hän huudahtaa iloisena avatessaan oven ja nähdessään minut istumassa kopissa yksin. Justus laitta jääkiekko kassinsa lattialle minun kassini viereen ja vie mailansa ulkopuolelle. Hän tulee istumaan viereeni. Justus hymyilee minulle. Hymyilen takaisin.
"Moi" vastaan tälle hieman myöhässä. Justus otta poskistani kiinni ja suutelee minua. Suudelman jälkeen hymyilen vain hänen söpöydelle.
"Sori oli pakko, ei voinu vastustaa sun huulia" hän sanahtaa ujosti hymyillen samalla kun siirtyy vähän kauemmaksi minusta koska kopin ulkopuolelta alkaa kuulua puhetta. Hymyilen tälle vain takaisin.

Jäät loppuivat juuri. Vittuku oli hyvät treenit. Ehkä se johtu vaan kesätauosta mutta silti oli. Alan riisua varusteitani. Olen jotenkin omissa maailmoissani.
"Tino" joku huudahtaa vieressäni tämä joku tottakai on rakkaani. Mitä mä ajattelen. Joo hyi ei kiitos vielä.
"Ai mitä häh" havahdun ja käännyn katsomaan Justusta. Hänellä ei ole paitaa. Käännän katseeni hänen paljaaseen yläkroppaan, hänen vatsalihaksiin ja lihaksikkaisiin käsiinsä.
"Tino onko kaikki hyvin" Justus kysyy minulta.
"Joo tota mä vaan- voitko laittaa paidan päälle" kysyn tältä punastuen ja käännän katseeni pois hänestä. Hän naurahtaa.
"Tästä puhutaan vielä" hän virnistää ja laittaa paidan päälle. Onneksi kopissa on aika vähän jätkiä enään koska olemme hitaita.

—————

Sanoja: 336

Tää on joku viides luku tänää🤭

Toinenkin asia mikä yhdistääWhere stories live. Discover now