Tinon pov:
Istumme hallilla. On sunnuntai ja meillä on tauko peleistä. Aamupäivällä n. 9 aikaan oli yksi peli ja iltapäivällä n. 14 on seuraava peli ja sen jälkeen vielä yksi. Illalla lähdemme vielä takaisin kotiin. Nyt on käytännössä ensimmäinen ja viimeinen tauko koko päivänä. Kello on siis nyt n. 12. Olimme reippaita ja kävimme syömässä ihanaa halli ruokaa. Me olemme muiden joukkuelaistemme kanssa ja täällä on myös rakkaita halli horoja, okei toi on ilkeetä. En mä voi tietää miksi ne on täällä, on noin 200 eri syytä muuta kuin poikien katsomista miksi joku tyttö on jäähallilla. Kai mäki nyt oisin hallihoroilemassa jos täällä ois tommosii Jusun näkösii söpöi, komeit, hyvännäkösii ja seksikkäitä poikii. Justus on tosi kuuma, siis miettikää nyt sillä on musta huppari päällä ja huppu päässä ja harmaat kollarit eli vitun seksikäs, varsinkin jos sillä ei ois noita vaatteita päällä. Okei noni nyt taas menee vähän yli nää ajatukset jos miettii tilannetta missä olemme. Istun niinkuin porukan reunalla eli kun istumme kaikki semmosesta läjässä katsomon penkeillä niin istun Justuksen vieressä mutta tavallaan vähän erkaantuneena porukasta. Justus juttelee joukkuelaistemme kanssa jostain ja minä keskityn lähinnä Justukseen. Yhtäkkiä huomaan kun joku tulee istumaan aika lähelle minua. En kiinnitä häneen huomiota sen enempää joten hän tulee lähemmäs minua. Vilkaisen häntä nopeaa ja huomaan jonkun juuri tälläisen pick me girlin istuvan vieressäni. Vittu täähän tästä vielä puuttuisikin. Kukaan ei ole auttamassa minua kun Justus keskittyy juttelemiseen eli olen yksin tämän tytön kanssa ja minun pitää selvitä tästä niinkuin mies (vittu oli hirveetä kirjottaa noin, mut oon kuullu et pojat ajattelee noin).
"Moi, mä oon Julia, mitä tommonen komee poika täällä yksin istuskelee" tyttö sanoo ärsyttävällä ja kimeällä äänellään ja tulee tosi lähelle minua istumaan.
"Kiitos mutta ei kiitos, voisitko lähteä" sanon rauhallisesti mutta äänestän paistaa läpi turhautuminen ja siirryn tottakai kauemmas tytöstä. Katson vain lattiaa ja odotan mitä tyttö ilmeisesti Julia vastaa. Vittu toi on ahistava muija.
"Oisit nyt kohtelias ja kertoisit edes oman nimesi" tyttö tuhahtaa.
"En, voisitko mennä" sanon tälle ja katson Justusta päin joka ei ole vielä huomannut mitään. Huomaamattomasti tökkään tätä jalkaan.
"Mitä rakas" tämä sanoo ja kääntää huolestuneen katseensa minuun ja sen jälkeen tyttöön joka istuu vieressäni. Katson tytön ilmettä joka on ihmetyksen ja järkytyksen oloinen.
"Tää ei kerro mulle ees sen nimee" tyttö kimittää kun on päässyt järkytyksestä eroon.
"Joo ei sen tarviikkaan, lähtisitkö ystävällisesti pois" Justus vastaa tytölle joka tuhahtaa, nousee ylös ja lähtee pois katsomosta.
"Vittu toi oli ahistavaa" huokaisen helpotuksesta kun tyttö häviää näköpiirissäni.
"Mitä se teki" poikaystäväni kysyy huolestuneena.
"Se vaan tuli mua lähemmäs kokoajan ei sillee paha" selitän tälle.
"Mut ootsä okei" hän kysyy. Nyökkäilen.
"Ei toi tainnu huomaa noit fritsui sun kaulassa niin mun pitää varmaan tehä niit lisää" Justus virnistää ja tulee istumaan syliini. Olemme siis edelleen jäähallin katsomossa.—————
Sanoja: 461
Jotku oikeesti luulee et mun mielenterveys on menos parempaan suuntaan🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomantizmTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.