Tinon pov:
"Rakas kai sä tiiät et mun pitää lähteä käymään kotona" sanon Jusulle kun pääsemme hänen huoneeseensa aamupalalta.
"Miksi" hän kysyy haikeasti.
"Äiti halus et meen kotiin ees hetkeksi, mun pitää käydä vaihtamassa siistimmät vaatteet ja sun lahja" hymyilen tälle.
"En mä pärjää ilman sua"
"Kyllä sä pärjäät. Kello on nyt puol yksitoista ja sun synttärit alkaa kahelta, tuun viimeistään sillon takaisin ja siihen on kolme ja puol tuntii, kyl sä sen pärjäät. Voin jäädä yöksi tänään, tai en tiiä voinko mut jään silti" naurahdan Jusulle.
"No okei" hän myöntyy eikä pysty enään pidätellä hymyään vaan alkaa hymyilemään.
"Mä voin jättää mun t paidan pantiksi tänne että mun on pakko tulla vielä takaisin" sanon nauraen.
"Mä oon muuttunu mies ku tuut takasi" Justus naurahtaa.
"Mistäs moinen" kyseenalaistan.
"Öö no vittu muuntaudun heteroksi" hän sanoo vitsillä.
"Mä tiiän et sä tiiät et se ei toimi niin" nauran.Olen nyt kotonani. Omassa huoneessani. Kuulokkeet päässäni. Kuuntelen jotain suomi pop kautta suomi räp soittolistaa. Viimeistelen poikaystäväni synttärilahjaa. Tein hänelle käsikorun ihan itse, tosin pikkusiskoni koruhelmiä käyttäen. Piirsin myös kortin mihin hahmottelin ääriviiva piirrosta jossa on kaksi henkilöä halaamassa hienon maiseman edessä. Olen ollut jo pari tuntia kotona, mutta Justus ei ole vastannut kertaakaan sinä aikana. Kai se on vähän hyvää vaihtelua olla hetken erossa toisistamme. Voisin alkaa miettiä mitkä vaatteet puen päälle. Päätän laittaa mustat cargo tyyliset housut ja vaalean liilan jonne paidan. Menen vessaan pesemään hampaitani. Saan viestin Kiialta snäpissä, älkää kysykö missä välissä sain sen. Avaan snäpin joka osoittautuu kuvaksi poikaystävästäni kuorruttamassa muffinseja. Kuvassa lukee, että "jos (kun, koska mul on sen puhelin) tää ei vastaa sulle syy on se että poikaysyäväs leipoo tääl". Aika söpöö, Jusu siis. Juoksen pikkusiskoni huonetta kohti ideana näyttää kuva hänelle koska kerron sille kaiken.
"Voi vittu" sanon naurahtaen kun avaan Tinjan huoneen oven ja näen kun siskoni ja hänen poikaystävä suutelevat sängyllä todella intohimoisesti.—————
Sanoja: 303
Hyvä tälläi 0.08 huomata et eilen oli mun yhen parhaan kaverin synttärit ja muistin sen mut en muistanu laittaa onnitteluja🥲
YOU ARE READING
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.