Tinon pov:
Tänään on ensimmäinen koulupäivä kesäloman jälkeen ja uudessa koulussa. Justus lupasi tulla hakemaan minut kotoani ja menemme hänen mopolla koululle. Illalla on sitten taas treenit. Pelkään että en saa luokaltani kavereita. No onneksi on sentään Jusu. Joo annoin hänelle lempinimen. Justus ei ehkä arvosta sitä yhtä paljon ku mä, mutta ei anneta sen haitata. Laitan samat vaatteet kun silloin kun olin ensimmäistä kertaa Jusun kanssa Liiga pelissä, eli mustat baggy jeanssit ja mustan hupparin. Tänään pitäisi sataa niin ei ole niin kuuma varmastikaan.
Seisomme Justuksen kanssa eteisessä tai no itse solmin kengän nauhoja. Emme halua lähteä kouluun joten viivyttelemme, kuinka järkevää. Saan kenkäni jalkaan ja nousen maan tasalta seisomaan Jusun eteen. Hän laittaa toisen kätensä perseelleni ja toisella hän vetää minut suudelmaan. Itse laitan molemmat käteni tämän lantiolle josta vedän poikaa lähemmäs itseäni. Suudelmat muuttuvat intohimoisimmiksi kokoajan. Kuulemme yskäisyn takaamme.
"En halua häiritä teidän herkkää hetkeä, mutta haluan ehtiä kouluun ja tukitte koko eteisen kuhertelullanne" kuulen siskoni Tinjan äänen, äänestä kuulee että hänellä on virne naamallaan. Irrottaudumme suudelmasta josta oli muodostunut kielari (jotenkin ihmeellisesti tästä tulee muistoja mieleen😭). Käännämme katsomaan Tinjaa päin molemmilla naamat punaisina. Kumpikaan meistä ei sano mitään vaan vaistomme sivuun. Tinja kävelee ovelle.
"Pojat teki myöhästytti kohta jos ette lähde kohta" siskoni ilmoittaa. Nyökkäämme tälle kun hän astuu ovesta ulos.
"Toi oli noloo" parahdan kun ovi menee kiinni. Justus vain hymyilee minulle.
"Mä nautin siitä" tämä virnistää, vetää minua lähemmäs ja painaa suudelman huulilleni.
"Nyt lähetään tai myöhästytään kunnolla" sanon kun olemme saaneet suutelu tuokion loppumaan. Menemme ovesta ulos reppujen ja kypärien kanssa. Laitamme molemmat kypärät päähämme ja istumme mopon kyytiin. Kierrän käten Jusun ympärille etten vaan putoa.—————
Sanoja: 275
Lyhyt luku mut ainaki jotakin😎
KAMU SEDANG MEMBACA
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomansaTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.