I want my boy back💀
Tinon pov:
On lauantai aamu makaamme Jusun kanssa lusikassa sängyssäni. Olen pikkulusikka, poikaystäväni kädet ympärilläni ja hän katsoo puhelintaan, joka on mun naaman edessä myös joten tottakai katson hänen puhelintaan. Tämä selaa tik tokkia. Justus on jossain tik tokin pimeällä puolella oikeesti, joka toinen tik tok liittyy jotenkin semmosiin aikuisten leikkeihin. Semmosia videoita se sieltä kattelee ilmeisesti.
"Nyt en kestä enään" Jusu kuiskaa virnistäen korvaani ja laittaa puhelimensa pois.
"Eikös ne Elsin pelit alkanu vasta kaheltatoista eli meillä on aikaa" tämä jatkaa. Nyökkään tälle vastauksena.
"No hyvä" tämä virnistää ja kääntää minut alleen ja tulee istumaan lantioni päälle. Justus laittaa kätensä paitani alle ja alkaa liikuttaa niitä vatsani ja kylkieni päällä.
"Älä jooko" sanon hiljaa ja otan tämän käsistä kiinni.
"Miksi mä oon tämmönen" parahdan ja peitän kasvoni käsilläni.
"Rakas kaikki on hyvin, mikä tuli" Jusu kysyy vähän hätäisenä ja siirtyy viereeni makaamaan.
"Ahistaa ja haluun itkeä mut en saa koska oon poika" kerron tälle hiljaa ja alan hengittää tiheämmin.
"Ensinnäki nyt rauhoitut vähän kaikki on hyvin, mä oon tässä, oot omassa kodissa omassa sängyssä, kaikki on hyvin, toiseksi saat itkeä, kolmanneksi teinkö mä jotain ja jos teen jotain väärää kerro heti että en jatka sitä tietämättäni" poikaystäväni rauhoittelee minua. Hengitän kerran syvään ja otan käteni pois naamaltani, mutta tuijotan silti kattoa.
"Kiitos" kuiskaan hiljaa. Kyyneleet alkaa valua silmistäni, ne ei lopu vaikka kuin haluaisin. Tämä on ensimmäinen kerta kun Jusu näkee että itken, mutta ei se haittaa minua, hän toivottavasti ymmärtää. Kaikki tunteet tulevat ulos kyyneleiden muodossa, sitten kun itkeminen loppuu en tunne enään mitään. Itkeminen ei ole minulle mitään ihmeellistä mutta en mä halua että kukaan näkee tai tietää siitä. Joskus koulu kuraattori sanoi minulle jotain ja ainoa minkä muistan on "tuliko sulla niin vahva reaktio siihen että itkit". Millä perusteella itkeminen on vahva reaktio. Mä itken joka päivä ja joka ikinen yö. Ei se oo mitään maailmaa mullistavaa. Kyyneleet loppuivat vihdoin kun ajattelin niin pitkään.
"Rakas mikä tuli" Justus kysyy vierestäni. Käännyn katsomaan häntä ja olen sanomassa että ei mikään, mutta mietin hetken ja päätän että kai nyt on hyvä aika kertoa...—————
Sanoja: 402
Tämmöne itku luku ku oon niin vitun rikki mut eihän sitä kukaan huomaa ku väännän kaiken vitsiksi. Plus mun koulu kuraattori sano joskus et itkeminen on vahva reaktio tai niinku et se ois jotenki sillee et on pitäny tapahtuu jotakin ihan hirveää et voi itkee. Like bro mä itken kaikille asioille.
YOU ARE READING
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.