Tinon pov:
Tunti loppuu ihan kohta. Elsi ei ole koulussa, koska hän on kipeänä. Kellot soi merkiksi että välitunti alkaa. Lähdemme Jusun kanssa luokasta ja menemme johonkin nurkkaan seisomaan.
"Rakas nyt kerro mulle mikä on" sanon ja otan Justuksen kädet omiini.
"Jotenkin vaan harmittaa ja stressaa ja ahdistaa kaikki. Mä itkin koko yön enkä juuri nukkunut, kun en saanu unta ku mietin et olinko sulle liian ilkee tai jotain. Mua ahdistaa ne mun synttärit ku haluun et tuut sinne mutta en tiiä mitä joku mun täti tai joku miettii siitä, tai mitäköhän mun serkut sanoo siitä tai mitä jos jotain" Justus selittää minulle.
"Voi rakas. Oon aika varma että hyvin ne sen ottais, mutta mun ei oo pakko tulla sinne" vastaan poikaystävälleni niin tsemppaavasti kuin pystyn.
"Eikun mä haluun et sä tuut, kyllä ne ottais hyvin vastaan tän kaiken mut kyl mä sitä pelkään että mulla menee kaikki välit kaikkiin mun sukulaisiin ja en nää niitä enää koskaan, mutta sittenhän sen näkee mitä mieltä ne on" Justus panikoi.
"Ei meidän tarvii kertoo niille, kerrotaan jos tuntuu siltä" järkeilen poikaystävälleni.
"Mut mä mietin tässä vaan sitä että pitäiskö sun mennä kotia nukkumaan" kysyn varovasti.
"Ei mun tarvii, jos mennään hetkeksi vessaan nii saan itteni näyttämään ihmiseltä. Kyllä tästä päivästä ja seuraavasta viikonlopusta tulee viel hyvä" Justus sanoo ja menemme vessaan. Kyllä kahdestaan eli huutista tulee. Itse istun vessanpöntön kannen päällä, kun Jusu peilaa itseään peilistä. Hän pesi naamansa.
"Meillä on kuvista seuraavaks" sanon ja ihailen poikaystävääni.
"Jes ihanaa, mut oisko sulla hiusharjaa" Jusu kysyy ja kääntyy hitaasti minua päin.
"Ei kyllä oo, mutta tota Tinjalla ihan varmasti on" vastaan hänelle.
"Näytänkö mä ihmiseltä" Justus kysyy.
"Näytät sä, nyt myös ihmiseltä joka on nukkunut yöllä" naurahdan ja nousen ylös pöntön kannen päältä. Hän hymyilee minulle ja poistumme vessasta.—————
Sanoja: 297
Hyvää yötä kaikille🫶🏼
YOU ARE READING
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.