Tinon pov:
Olemme Jusun kanssa kotonani. Hän tosiaan piti lupauksensa kun kävimme suihkussa. Jusu kävi hakemassa kotoaan vaan koulureppunsa ja vei jääkiekko kassinsa sinne. Tulimme tänne mun luo ja tulimme uudestaan suihkussa. Vitun hauska juttu taas. Nyt makaamme sängyssä vain housut jalassamme, koska täällä on kuuma. Kai nyt ku Jusu makaa vieressäni. Laitan käteni hänen rintakehän päälle ja käännyn häneen päin. Pussaan tätä poskelle että saan hänen huomion itseeni puhelimen sijaan. Justus ei edelleenkään huomioi minua joten laitan pääni ihan tämän pään viereen ja katson mitä hän tekee puhelimellaan. Hän avaa snäpin kameran ja katsoo minua silmiin puhelimen kameran välityksellä. Jusu alkaa hymyillä joten minäkin alan hymyillä. Hän ottaa meistä kuvan.
"Lähetä toi Elsille" kuiskaan Jusun korvaan. Tämä lähettää kuvan kaverillemme. Elsi avaa sen heti ja vastaa meille. Hän vastaa virnistävällä naama kuvalla, jossa lukee 'uuuu olitteks nyt panemas ku vaatteet lähteny jonnekkin mystisesti'. Jusu ottaa uuden kuvan ja kirjoittaa siihen 'ehkä oltiin ehkä ei'. Hymyilen tälle.
"Mystistä" sanahdan Justukselle joka lähetää vastauksen Elsille. Hän katsoo minua hymyillen ja laittaa puhelimensa pois. Jusu kierähtää päälleni ja alkaa suudella huuliani.
"Kuules" hän avaa keskustelun suudelman loputtua. Nyökkään tälle vastauksena että hän voi jatkaa asiaansa mitä oli sanomassa.
"Mä en tiiä onko tää vielä liian aikaista mut... haluisitko sä olla mun poikaystävä" Jusu kysyy ujosti ja katsoo minua söpösti silmiin. Hymyilen tälle.
"Tottakai mä haluun olla sun" virnistän Jusulle.
"Ihan tosi haluun olla sun poikaystävä" jatkan hymyillen. Hänen hymy vain levenee ja tämä halaa minua samalla makaen päälläni. Tunnen hänen sydämensä sykkivän nopempaa kuin koskaan ennen.—————
Sanoja: 255
Tämmöne lyhyt söpöily luku🧚♀️
YOU ARE READING
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.