30.

243 18 4
                                    

Hehehhehee luku kolkyt jo nyt, Jojeli täyttää kolkyt parin viikon pääst ihan näin ilmoitin vain😦

Tinon pov:

"Mun pitää kertoo sulle jotain" Justus sanoo minulle hiljaa.
"Kerro vaan" vastaan vähän huolestuneena.
"Mua pelottaa olla autossa" tämä kertoo vähän häpeissään.
"Rakas ei se haittaa, mut haluutko kertoo että miksi" kysyn Jusulta.
"Pelkään kolareita, liikenteessä voi tapahtua kaikkea pahaa, varsinkin moottoritiellä kun ajetaan pitkää matkaa ja jotkut ei välttämättä keskity enään täysiä jos ne on ajanu monta tuntia putkeen" hän selittää hiljaa.
"Rakas kaikki pelot on täysin fine sun ei tarvii häpee sitä" vastaan tälle.
"Tietääkö sun iskä siitä" jatkan kysymyksellä. Tämä nyökkää.
"Onko jotain mitä voin tehdä että sulla olisi turvallisempi olo autossa" kysyn poikaystävältäni.
"No ei kai" tämä vastaa epäillen.
"Eikun kerro vaan" väitän vastaan.
"Jos vaan oot mun vieressä, se riittää" Justus kertoo ja pieni hymy hiipii hänen huulille. Hymyilen tälle.
"Hyvin se menee, mä voin suojella sua" kerron tälle hymyillen.

Istumme nyt vierekkäin bussissa, bussin takaosassa missä on suurin osa pelaajista. Valmentajat, huoltajat ja kaikki semmoset ovat bussin etuosassa. Kaikki joukkueestamme luulee että meistä on tullut vaan parhaita kavereita. Justuksen iskä on ainoa joka tietää että oikeasti olemme yhdessä. Luultavasti näitä ei kiinnosta jos olemme yhdessä. Jotain vittuilua sieltä aina tulee varsinkin heti kun nää huomaa fritsuja meidän kauloissamme (must tuntuu et toi ei oo sana) mystisesti samaan aikaan. Ei nää niin pitkälle osaa ajatella tiedän sen. Meidän koko joukkue on semmosii lätkä jätkä pleijereitä, no ei nyt kaikki todellakaan mut on niitä muutama. Sanotaanko et kyl sen huomaa kenellä on joku ja kenellä ei. Kukaan ei jaksa enää vittuilla siitä jos jollain jolla on aina fritsuja on taas. Yk. Mut kaikki huomaa sen jos jollain on jolla ei oo yleensä fritsuja niin on yhtäkkii (vittu suomen kieli on vaikeeta). Joten koska minulla tai Justuksella ei oo ollu hirveesti niitä fritsuja niin ne ihan varmasti huomaa. Vittuilut tulossa, mutta se ei haittaa minua jostain syystä.

—————

Sanoja: 344

MÄÄ MEEN TREENEIHIN HUOMEN🥹

Siis hyvä ku näis mun ihmeen loppu jutuissa ei oo mitään päätä eikä häntää ja kukaan ei-mun-kaveri ei älyy näistä mitään.

Toinenkin asia mikä yhdistääDonde viven las historias. Descúbrelo ahora