Tinon pov:
Istumme vieläkin halilla Justuksen kanssa vierekkäin. Elsi lähti hetki sitten koppiin valmistautumaan toiseen peliinsä. Katson komeaa poikaystävääni. Tämä skannaa yleisöä katseellaan. Jusu ottaa kädestäni kiinni ja katsoo minuun päin rakastuneesti kun hän huomaa että katsomossa on vain muutama vanhempi nainen ja mies -luultavasti he ovat joittenkin pelaajien vanhempia. Nyt on tauko kaikista peleistä joten suurin osa katsojista on syömässä tai muuten vaan jossain muualla. Poikaystäväni ottaa oman puhelimensa käteensä ja nappaa minusta kuvan kun katson häntä suoraan silmiin.
"Piti ottaa kuva niin pysyy pitempään, eiks se oo joku sanonta" tämä naurahtaa ja painaa päänsä olkapäälleni. Hymyilen tälle.
Katson mitä Jusu tekee puhelimellaan. Hän menee sillä asetuksiin ja vaihtamaan taustakuvaansa. Aavistan että jotain pahaa on tapahtumassa. Tämä vaihtaa taustakuvakseen minusta juuri äsken ottamansa kuvan.
"Onpa mulla söpö poikaystävä" Justus lässyttää söpösti samalla kun hän katsoo taustakuvaansa.
"Mullapa on söpömpi" kiistän hymyillen ja silitän tämän kylkeä kädelläni.
"Mut tiiäkkö mitä, mulla on söpöin" hän kuiskaa hymyilevällä äänellä.
"Mää voitin" tämä jatkaa edelleen kuiskaten ja hymyillen.
"Mää voitan seuraavan"Olemme nyt minun luona ja istumme olohuoneessa sohvalla. Kello on noin seitsemän lauantai iltana. Tinja mun sisko, äiti ja isä ovat meidän kanssamme olohuoneessa. Olen tullut kaapista ulos perheelleni jo ajat sitten ja olen heidän kanssa niin läheinen että on normaalia että aamupalapöydässä keskustelemme ihastuksista tai seksitaudeista joten he alusta asti tiesivät kaiken Justuksesta ja minun ja hänen jutusta. Äiti ja isä keskustelevat keskenään vähän kauemmalla sohvalla jostain, Tinja katsoo puhelintaan ja minä ja poikaystäväni olemme ängänneet itsemme vähän leveämpään nojatuoliin vierekkäin vaikka tätä ei todellakaan ole suunniteltu kahdelle.
"Tässä on liian ahdasta, tuu sylkkyyn rakas" kuulen hiljaisen äänen korvani vierestä. Käännyn katsomaan tätä hymyillen ja kipuan istumaan hajareisin tämän syliin. Jusu kiertää kätensä ympärilleni ja alkaa suudella minua intohimoisesti. Olemme jo unohtaneet Tinjan olemassa olon vaikka hän istuu samanlaisella nojatuolilla metrin päässä meistä. Yhtäkkiä en tunne enään huulia huulillani mutta samalla sekunnilla tunnen ne kaulallani.
"Nyt pojat oikeesti älkää alkako kuiva panee siinä jooko" kuulemme Tinjan huvittuneen äänen vierestämme.
"Myöhästä" Justus tokaisee ja vilkaisee kaulaani. Ei vittu nyt jos siihen jäi isoki jälki. Mut ei se kai mitään. Rakastan miten hyvin siskoni ja poikaystäväni tulevat toimeen keskenään.
"Annatko rakas siskoni pompulan, nää tän hiukset pitää saada johonki kuriin ennen ku sekoan miten hyvältä tää mun jätkä näyttää" parahdan ja painan otsani tämän otsaa vasten. Tinja "ampuu" ponnarin minua päin -tottakai. Hymyilen tälle kiitoksena ja alan laittaa Justuksen hiuksia ylös kiinni. Saan hiukset laitettua, hymyilemme ja katsomme toisiamme silmiin.
"Mulle tulee sinkku olo" Tinja ilmoittaa vierestämme hetken katsoessaan meidän touhujamme.
"Sit me hommataan sulle jätkä, tai mimmi, tai joku" selitän sekavasti innoissani.
"Keneen oot ihastunu" jatkan kysymyksellä.—————
Sanoja: 434
Älkää ottako tosissaan mitään mitä sanon, koska en tiiä itekkää.
ESTÁS LEYENDO
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.