Siitä on nii kaua ku oon viimeks julkassu mitään, et en varmaa osaa enää ees kirjottaa...
Tinon pov:
Aloitimme pelaamisen. Jusu on sentteri ja mä oon pakki joten emme heti ole vastakkain. Yritän kaikin voimin voittaa hänet, vaikka onkin hänen synttärit. Antakaa mun nyt kerranki voittaa se jossain. Poikaystäväni on kaikessa minua parempi. Minun joukkue voittaa aloituksen joten alamme hyökkäämään.
Kuulen kun valmentajamme puhaltaa pilliin.
"Juomatauko" hän huutaa jolloin lähdemme kaikki vaihtoaitiosta kohti. Unohdan ettei mulla oo juomapulloa joten menen omalle puolelle vaihtoaitiota. Turhaudun kun älyän että minun on pakko nousta tästä vielä. Olemme voitolla eli Jusulle ei kannata puhua tällä hetkellä. Se on liian kilpailuhenkinen, mut mun on pakko saada vettä tai mä saan jonku kohtauksen tuolla jäällä. Kyl mä tiiän ettei se mulle suuttuis vaikka vähän kiusoittelisin sitä. Nousen ylös ja astun jäälle. Luistelen puoliväliin matkaa.
"Tino minne matka" valmentajamme kysyy.
"Juomapullo unohtu, hyvällä tuurilla poikas huolii mulle viel vähän vettä" vastaan hänelle humoristisesti. Hän vain naurahtaa ja luistelen 'vastustajien' vaihtoaition eteen. Katson Jusua suoraan silmiin ja hän tietää mitä tulin hakemaan. Tämä ojentaa minulle juomapullonsa.
"Älä juo kaikkea" Justus sanoo kun olen ottamassa hörppyä vedestä.
"Entä jos juonki" virnistän hänelle takaisin.
"En nuku sun vieressä" tämä vastaa jo pieni pilke silmäkulmassa. Mä tiedän ettei se voi olla vihanen mulle varsinkaan kun vitsailen hänelle. En juonut kaikkea hänen vettä joten ehkä se huolii mut vielä sen viereen nukkumaan.Istumme Jusun isän autossa takapenkillä. Justuksen pää on olkapäälläni. Hän taitaa olla oikeesti väsynyt.
"Rakas" sanon kysyvästi.
"Niin" Jusu vastaa hiljaa ja ottaa käteni itselleen.
"Väsyttääkö" kysyn.
"Vittu arvaa" hän sanoo vieläkin hiljaa.
"Justus älä puhu noin poikaystävälles" hänen isä sanoo toruen.
"Anteeksi" Jusu sanoo minulle ja silitän hänen kättään.
"It's fine" sanon hymyillen tälle.
"Mua väsyttää ihan tosi paljon" hän selittää.
"Tiiän, pääset kohta nukkumaan. Mut meidän pitää käydä suihkussa ennen sitä"
"Fuck" Justus kertoo mielipiteensä.
"Sitäpä just" Jusun isä heittää kasuaalisti kuskin paikalta. Naurahdan väsyneesti.—————
Sanoja: 318
Joo en tosiaan osaa kirjottaa enää... tää oli jotenki outo luku mut pakko julkassa et pääsee eteenpäi elämässä🥲
Mites kaikkien kesä on alkanu☀️☀️
VOCÊ ESTÁ LENDO
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.