59.

178 15 0
                                    

Tinon pov:

"Kiia on oikeesti ihan paras" Justus sanoo kun ovi pamahtaa kiinni.
"Enkö mä oo paras" sanon muka surullisena. Hän vain naurahtaa minulle.
"Oot hyvänä kakkosena" Jusu vastaa läpällä.
"Mul on noin miljoona asiaa mitä mun pitää kysyy" sanon kun olen hetken prosessointi mitä juuri tapahtui. Justus nyökkää.
"Mikset oo kertonu et teillä on noin läheiset välit ja mitä mun pitää tehä ku toi on nyt nähny mut legit ilman vaatteita" stressaan Justukselle, kun tuijotan kattoa ja poikaystäväni kietoutuu minuun tiukemmin kiinni. Hän vain silittää kylkeäni hymyillen.
"Rakas.. kaikki on hyvin, Kiiaa ei kiinnosta oikeesti yhtään oli sun vaatteet päällä tai ei ja en varmaan oo kertonu siitä koska se on yks niistä ihmisistä jonka kaa voi olla sillai et ei puhu kolmeen kuukauteen mut sit ku alkaa puhuu nii ihan ku ei missään välissä oltu lopetettu puhumista" Justus selittää minulle. Nyökkään vain.
"Ja mä olin unohtanu et Kiia tulee herättää mut joka ikinen mun synttäri aamu" hän jatkaa naurahtaen.
"Sä oot ihana" sanon kun olemme hetken vain tuijottaneet toisiamme. Justus punastuu heti.
"Myös söpö, varsinkin sillon kun punastut vieläkin parin kuukauden jälkeen, kun kehun sua" jatkan hymyillen. Hän hymyilee, painaa kasvonsa kaulaani ja hivuttautuu lähemmäs minua, jos se edes on mahdollista enään.
"Älä nyt vaan tee siihen jälkeä jooko rakas" pyydän poikaystävältäni, kun tunnen huulet kaulallani.
"Siinä on jo, nii eihän se haittaa jos siinä on toinenkin" Jusu vastaa mukamas viattomasti.
"Missä välissä sä sen oot tehny" kysyn ihmeissäni.
"Oon nopea liikkeissäni" Justus sanoo naurahtaen ja nostaa päänsä omani eteen.
"Eiks meidän pitäny mennä aamupalalle" hän sanoo.
"Mm" mumisen kun hengitykseni tiheytyy Jusun huulien lähestyessä omiani.
"Mennään sinne aamupala-" hän ehtii sanoa ennen kun keskeytän tämän.
"Ole hiljaa ja suutele mua" henkäisen tälle ja painan huulemme yhteen.
"That was hot" Justus sanoo virnistäen, kun hän vetäytyy irti suudelmasta.
"Sun pitää alkaa käskyttää mua useemmin" Jusu jatkaa virnistellen. Virnistän hänelle myös.
"Katotaan alanko" sanon vihjaillen.
"Ihan tosi rakas meidän pitää mennä nyt sinne aamupalalle" Justus muistuttaa ja nousee sängystä.

—————

Sanoja: 331

Toinenkin asia mikä yhdistääDonde viven las historias. Descúbrelo ahora