Tinon pov:
Makaamme Justuksen kanssa sängylläni huoneessani. Hän makaa mahallaan ja mikä selälläni.
"Mitä tehään" Justus kysyy minulta. Hymyilen tälle vain. Hän laskee päänsä rintakehäni päälle kun en vastaa tälle. Fuck it. Laitan käteni hänen hiusten sekaan ja alan pyörittää niitä sormeni ympäri.
"Sun sydän hakkaa tosi lujaa" Justus huomaa. No kai nyt ku tommonen komee poika makaa puoliks mun päällä.
"Eiks se oo ihan hyvä juttu" kyseenalaistan.
"On se tosi hyvä juttu" tämä vastaa. Samassa huoneeni ovi aukeaa. Ovella seisoo siskoni Tinja.
"Uuuuuuuuuu. Pitääkö mun alkaa koputtaa sun huoneen oveen tästälähtien" siskoni selittää. Naurahdan vaan. Kuulen Justuksenkin naurahtavan. Hyvä.
"Söpöt" hän sanoo hymyillen.
"Ei sun tarvii siihen oveen koputtaa ainakaan vielä" naurahdan.
"Sus" tämä vastaa.
"Miksi sä tulit tänne tollai noin vauhilla" kysyn siskoltani.
"Otan vaan nää mun meikit tästä ja lähden" hän vastaa, ottaa meikit ja lähtee.
"Semmosta" sanahdan Justukselle jonka pää on edelleen rintakehäni päällä.
"Teillä on ainakin hyvät välit sanoisinko" tämä vastaa. Nyökkään hymyillen.
"Sun hiukset tuoksuu hyvälle" kuiskaan Justukselle hymyillen.
"Miksi sä haistelee mun hiuksia" tämä vastaa kysymällä kuiskaten.
"Ne on mun naamassa niin vähän vaikee on olla haistelematta" selitän tälle hiljaa. Justus vain naurahtaa. Hetken mielijohteesta pussaan tämän päätä.
"Mitä sä teit" Justus kysyy samalla, kun nostaa päänsä rintakehältäni ja siirtää kasvonsa ihan lähelle omiani.
"Eeen mitään" vastaan muka tietämättömänä mistä hän puhuu. Hän katsoo minua muka tuimasti. Hymyilen vaan. Justus laittaa kätensä niskani taakse ja nojaa käsiinsä samalla kun hän on puoliksi päälläni. Hän katsoo minua suoraan silmiin ja alkaa myös hymyillä. Justus vaivihkaa vilkaisee huuliani.
"Hei mä näin ton" naurahdan tälle. Hän vain punastuu. Laitan käteni hänen pään taakse ja vedän hänet suudelmaan.—————
Sanoja: 272
Sori lyhyt luku😔
YOU ARE READING
Toinenkin asia mikä yhdistää
RomanceTää tarina kertoo vahvasti kahdesta homo pojasta, jotka harrastaa jääkiekkoa.