Hej,Kilka dni temu wspomniałam, że książka nie zostanie wydana. Bardzo żałuję, jednak nie miałam na to żadnego wpływu. Wydawnictwo Romantyczne, z którym podpisałam umowę, ogłosiło zawieszenie działalności.
Wciąż odczuwam złość i rozczarowanie, ale nie o tym chciałam z Wami porozmawiać. Potrzebuję Waszej pomocy, zwłaszcza tych osób, które przeczytały w całości Don't Deserve You.
Poprzednim razem, gdy rozsyłałam do wydawnictw swoją książkę, z jednego otrzymałam informację zwrotną, że mimo że historia sama w sobie bardzo im się spodobała, to jest za długa. Trudno się z tym nie zgodzić, biorąc pod uwagę fakt, że w formacie A5 pierwszy tom liczy ponad 800 stron, dlatego potrzebuję jakiegoś rozsądnego rozwiązania.
Wpadłam na kilka pomysłów, ale wciąż mam wątpliwości... Właśnie dlatego potrzebuję Waszego doradztwa i spojrzenia na to „trzeźwym okiem".
• Pierwszym pomysłem jest podzielenie pierwszego tomu na dwie części, jednak to śmierdzi mi trochę pójściem na łatwiznę... O ile ostatnie tomy czasami są rozdzielane na dwa, tak robienie tego w przypadku pierwszego nie wydaje mi się odpowiednie.
• Drugim rozwiązaniem jest przeredagowanie całej książki w taki sposób, aby była napisana wyłącznie oczami Harper, jednak na myśl o tym, pęka mi serce, bo uwielbiam perspektywę Huntera. Poza tym dotąd nie spotkałam się z tym, by książka nie tylko opowiadała o losach rodzeństwa, ale też była pisana z perspektywy ich obojga. Jest to coś nowego, coś, co wyróżnia moją historię spośród wielu.
• Kolejny z pomysłów, to całkowite usunięcie prologu oraz epilogu i zakończenie pierwszego tomu w połowie, jednak trochę szkoda mi to robić, bo prolog nadaje historii odrobiny tajemnicy i smaczku.
• Ostatnim, na co wpadłam jest podzielenie pierwszeństwo tomu na dwa, zakończenie go mniej więcej w połowie i rozpoczęcie prologiem z perspektywy Huntera. Wtedy prolog oczami Harper, dotyczący balu byłby wstępem do drugiej części historii.
Dajcie znać, co o tym sądzicie, bo ja wciąż mam zajebisty mętlik w głowie, a nie chcę popełnić błędu i psuć swojej książki. Może przychodzi Wam na myśl jakiś inny pomysł? Będę wdzięczna za wszystkie podpowiedzi 🫶
CZYTASZ
Don't Deserve You Tom 1
RomancePierwszy tom trylogii „Don't Let You Go". Ten, kto choć raz nie miał złamanego serca, tak naprawdę nigdy nie doświadczył miłości. Osiemnastoletnia Harper Evans ma jasno określony cel co do swojej przyszłości. Jej największe marzenie o studiowaniu n...