"Добро утро" поздравих щом слязох по стълбите на малката си къщичка запътвайки се към кухнята където беше цялото ми семейство.
Татко и мама си пиеха сутрешните кафета а брат ми и сестра ми закусваха. "Ей оставете и за мен" извиках и седнах до малката си сестричка, Амели.
"Извинявай како, но мама прави страхотни палачинки" отвърна ми с пълна уста.
"А ти принцесо яж по бързо че ще закъснеете."Това беше Големият ми брат, Джош. Нацупих се и той постави целувка на главата ми
Погледнах Сестричката си която седеше до мен в цялата си сладост. Мама я беше вързала на две опашки които я правеха още по сладка.
Щом закусихме с Амели тръгнахме като я закарах до Детската градина и след това се запътих към училището си
Влязох в сградата и тръгнах към стаята в които имах първи час.Накратко за живота ми. Аз съм Лили Доусън, на 17 години от Канада. Винаги съм живяла тук.
Сестра ми Амели е на 4 години а брат ми,Джош, е на 20.
Мама работи като чистачка в една къща на някакви богаташи а татко на един строеж.Ами това. Нищо интересно.
След като училищния ден мина както винаги, скучно и пълен с тестове и изпити се прибрах отново вкъщи. Нямаше никой освен мен. Мама и татко бяха на работа а брат ми отиде на интервю за работа е някаква гимназия.
Направих нещо за хапване и щом бях готова сложих в една чиния. Час по късно стана време да взема сестра си
Сложих чинията си в мивката като по късно ще я измия. Обух обувките си и излязох. Тръгнах към детската градина която не беше много близо до вкъщи особено за чоек който ходи пеша.
Както си вървях най спокойно покрай мен мина една доста лъскава кола която спря пред детската. От нея слязоха две момчета и едно момиче. Момчетата ме погледната и се засмяха а момичето им каза нещо. Тези пък какво искат от мен? Погледнах ги и ги подминах. Е да обаче няма да мина само така.
"Ей какво гледаш? " чух писклив, дразнещ глас зад мен. Не се обърнах понеже не ми се занимаваше в момента. "Парцалано на теб говоря" този път усетих ръка на рамото си и се обърнат доста рязко.
"Какво искаш? "
"Какво си ни зяпнала? Кое ти хареса? Колата? Дрехите? Или момчетата? "
YOU ARE READING
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...