Не може ли отново да бъда на годините на Амели? Да не разбирам нищо, всички да ме обичат истински и единственият ми проблем да бъде ме ако не си играя с някоя играчка ще ми се разсърди.
Беше много хубаво когато бях дете. С Джош тичахме з къщата а родителите ни ни се радваха. Амели все още я нямаше а след Кати се появи направи живота ни още по хубав. Обичам ги толкова много.
Има хора които не се разбират с братята и сестрите си та дори повтарят че не ги обичат, но аз вярвам че това не е възможно. Братската любов е най силна. След всякакви караници винаги те ще притичат на помощ ако има нужда."Добро утро сладкишче"
"Добро да бъде"
"Как спа?"
"Ами горе долу. Почти не спах"
"Заради часовата разлика ли?"
"Мм.. да.. сигурно"
"Нещо се случва. Защо не ми кажеш?"
"Всички ли ще ме разпитвате?" Повиших леко тона си. Чувствах де ужасно а факта ме не спираха да задават въпроси за личният ми живот ме изнервяше.
"Защо се държиш така? Личи си че не ти е много хубаво че си тук, но се постарай да го скриеш все пак не сме те карали ние да дойдеш"
"Какво?" Бях изненадана от думите му.
"Това което чу, Лили! Не искам сестрите ми да са тъжни понеже се случва нещо с теб и не искаш да споделиш с нас." Тонът с който ми говореше беше много грозен. Той никога не се е държал така с мен "ако не искаш да говориш с мен говори с момичетата понеже за разлика от теб на тях им пука"
"Алекс, да не мислиш че ми е лесни? Аз дойдох тук за да се разсея а вие наливате масло в огъня. Ако исках да споделя щях да го направя. А колкото до близначките, им казах какво не тормози."
"Какво става?" Ето ги и тях. Мелани и Маги влязоха в кухнята а израженията им бяха притеснени и може би тъжни заради това че си викахме. "Защо се карате?"
"И какво по точно тормози госпожицата? Да не би да си изгубила диамантените си обеци?"
"Какво каза?"
"Май свикна с живота на богаташка а?"
"Ти чуваш ли се какво говориш?"
"Да много добре. Ти не беше такава Лили. Станала си като разглезените кифли. Нормално все пак хората са казали че парите променят хората. Я ми кажи честно продаваш ли тялото си или все още не?"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...