Лили: Хайде да се видим.
Фран: Добре. Кога?
Лили: Сега! В парка?
Фран: след един час съм там. Вземи и децата ако искаш.Такива приятели си търсете. По всяко време и по всякакъв начин да ви спасяват. Щом се събудих Леон не беше до мен което означава че е буден и все още вкъщи понеже по принцип не си отива без да ме събуди. Освен когато остава скришно де, но сега не ми се говори за това.
Чудите се дали ще го отбягвам? Да! Искам да разбере какво е да не съм до него. Обичам го и не искам да скъсаме а той постоянно това ме пита. "Сега късаш с мен ли?" "Искаш да скъсаме?" "Зарязваш ме?"
Идва ми да го убия, но за сега ще се сдържам. Поне още малко.Реших да облека къси кожени панталони с чорапогащник разбира се и една уникална блуза. Къса с дълги широки ръкави а черешката на тортата е деколтето. Отворено което се събира с връзки. Може да се каже ме действа като корсет. А всички знаем че колкото и да стягате корсета гърдите изпъквах повече.
Сори бебчо време е и ти да поревнуваш малко.
Косата ми имаше някакви букли от предишната вечер за това просто разресах леко и се получи доста хубаво. Гримирах се и слязох долу. Като в хола видях Лиса и Амели.
"Добро утро красавици" поздравих ги и седнах до тях.
"Добро утро како." Отвърнаха ми.
"Искате ли да отидем в парка?"
"Да!" Извикаха радостно.
"Лиса, ще отидеш ли да кажеш на батко ти?" Казах й и тя тръгна към кухнята аз обаче я последвах.
"Бате, ще ходим в парка"
"С кой?" Попита я той. Сериозно ли? С кой освен мен?
"С кака Лили. Ти ще дойдеш ли?"
"Не миличка няма да дойда"
"Како значи ще си имаме момичешки ден" зарадва се сестра ми карайки момчето да се обърне към нас. Направих се че чак сега влизам в кухнята като го подминах и застанах срещу него подпирайки се на барплота
"За какво става на въпрос мила?" Направих се че не съм разбрала.
"Бате Леон няма да дойде с нас значи ще сме само момичета"
"Сигурно така ще бъде. Хайде отидете в хола. Аз пиша едно съобщение и тръгваме " послушаха ме и се запътиха натам. Извадих телефона си и потърсих номера на Франческа.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...