Лили
Днес е 29ти Декември което означава че днес ще посрещаме гостите си. Оливър и родителите му ще дойдат съвсем скоро, а аз съм с главоболие. След вчерашният скандал с Леон постоянно ми звъни, но щом реших че ще му вдигна се скарахме отново. Повтаря че ревнува и не иска да ми загуби и всякакви такива, но това не означава че трябва да ме нарича курва. А аз не съм ако все още не сте го разбрали. Какво да правя с това момче? Не издържам да съм далече от него, но не искам и да съм наблизо в момента.
Мислите ми ме напуснаха щом чух клаксона на колата която изглежда че току що е спряла. Тръгнах към вратата където се засякохме всички. Ако се бяхме разбрали да се съберем веднага щом дойдат нямаше да се получи.
"Здравейте!" Поздрави Ребека, майката на Оливър щом излезе от колата. Всички се поздравихме.
"Ооо дребен" каза Оливър и разроши косата ми. "Изглеждаш прекрасно"
"Благодаря"
"Ами аз?" Попита го сестричката ми.
"Ти много си пораснала" вдигна я и малката уви ръчичките си около врата му
"Хайде да влизаме на вътре." Предложи леля и влязохме като всички се събрахме в хола където веднага щом седнах телефона ми звънна. Беше Леон. Пак ли ще се караме? "Кой е мила?"
"Леон"
"Няма ли да му вдигнеш?"
"Мхм" кимнах и поставих телефона до ухото си "да?"
"Хей, Лили, Ели е"
"Ели?"
"Да, нямах батерия и затова звъннах от телефона на Леон" разбира се. "Исках да питам защо не си тук?"
"Къде?"
"В къщата на Леон. Нали щяхме да се събираме" ами сигурно понеже не знам такова нещо.
"Ами имам гости за това"
"Ами добре. Ще те оставям тогава. Чао до скоро" каза и ми затвори.
Защо Леон не ми е казал за събирането?"Всичко наред ли е?" Попита ме брат ми.
"Да"
"искате ли да отидем към Леон? Казах че ще закъснея за събирането" Попита ни Габо
"Не" отговорих и всички погледи се събраха върху мен. "Някой иска ли нещо от кухнята?" Изправих се от мястото си и щом се уверих че никой няма нужда от нищо отидох в кухнята където след мен се появи Габо.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...