2-Новината

236 11 0
                                    

"Да но има още.. Осигурих на сестра си възможност за стипендия" каза съвсем спокойно и продължи с вечерята си. Аз замръзнах и това го накара да се засмее.

"Как така? "

"Ще се явиш утре на тест. Ако го вземеш ще получиш стипендия гимназията в която учи Габо"

"Но как? " все още не мога да повярвам на думите му. Боже как ще получа стипендия без да ни познават?

"Ами така. Утре в 10 сутринта имаш тест. Ще отидем заедно"
Явно е истина. Наистина ще се отида на този тест. Добрата част е че съм отличничка и винаги имам шестици. А факта че утре е събота ме успокоява понеже няма да трябва да си извинявам Отсъствията.
"И не се притеснявай. Ще се справиш"

"Благодарим ти батко" прегърнах го а той постави нежна целувка на челото ми.

Вечерта мина скучно и решихме че е време да си лягаме. Тъй като Амели все още иска да спи при мама и татко за това аз и брат ми имаме собствени стаи. Докато малката не почувства че е готова да спи без родителите ни.

"Хей може ли? " попитаха брат ми щом отвори вратата. Кихнах и потупах леглото за да седни. Доближи се до мен и седна.

"Какво искаш? "

"Нищо. Скучно ми е" казаното от него ме накара за извъртя очи. Като стане така може да ме държи будна цяла нощ "готова ли си за утре? "

"Да. Не се притеснявам."

"Ще се справиш. Сега лека нощ"

"Сериозно ли дойде само за това? "

"Да. Лека" каза и излезе от стаята ми. Какъв е само. Никога няма са порасне.

***

Дойде време. С брат ми отидохме до гимназията,запознах се с директора и ми каза в коя стая да вляза. Тази сграда беше огромна. Сигурно е три пъти по голяма от сегашното ми училище. Ако случайно ме приемат ще се изгубя.

Дадоха ми теста който беше много лесен. Имах три часа на расположение а на мен ми трябваха малко повече от половината.

Със сигурност съм се справила. Скоро ще бъда ученичка в тази гимназия. Сигурна съм. Казаха ни че до вечерта ще се опитат да са готови резултатите и ще изпратят имейл.

"И без да изпратят този имейл аз съм сигурен че ще те приемат" похвали ме брат ми докато вървяхме към къщата си. "Сестричке бъди готова в Понеделник ще сме тук заедно" наистина много се радва. Даже повече от мен.

Дано наистина ме приемат и скоро да съм в гимназията. Казват че е много добра.

Огледален святDonde viven las historias. Descúbrelo ahora