Леон
Отворих вратата на класната стая и всички погледи се събраха върху мен а моят веднага се настани върху Лили, но бързо го преместих към жената която ми зададе въпрос.
"Леон, къде беше?"
"Бях до тоалетната госпожо"
"Почти 30 минути?"
"Госпожо, ще му държите сметка колко време седи в тоалетната ли?" Проговори Габо карайки целият клас да се засмее.
"Габо! Леон, влизай, но нека не се повтаря" кимнах й и се запътих към чина си.
"Къде беше?" Попита ме тихо Матьо докато преписваше нещо от дъската.
"Нали казах."
"Да до тоалетната ама сам ли?"
"Това че в момента с Лили не се разбиране не означава ще се чукам други и то в училищните тоалетни"
"Не че не си го правил"
"В съблекалните ни също" Кевин се обърна към нас "беше ужасна гледка"
"Аз какво да направя че влизаш там където не ти е работата"
"Бях забравил портфейла си" каза и точно тогава би звънеца.
"Най накрая" изпуфтя Габо и се изправи от стола си. "Тръгвайте. Тренера ни иска всички на пързалката" нареди ни и ние също станахме а след това излязохме и от класната стая.
***
След ужасният ден най накрая де прибрах вкъщи като преди това взех момичетата от детска.
"Ами аз кога ще видя кака Лили?" Попита сестра ми докато им помагах с якетата.
"Не знам миличка"
"Защо не дойдете довечера да спите у нас както преди?"
"Амели, няма да можем понеже имам малко работа днес" и сестра ти не иска да ме вижда. Ами ако идеята да отидем у тях всъщност е добра? "Отивайте да се измиете и след това отивате при Олга за да обядвате" те изтичаха на някъде а аз се качих в стаята си където оставих раницата на земята и легнах на леглото заглеждайки се в тавана.
Значи, Макс е уредил всичко на нова година за да може Лили да ме зареже само и само за да тръгне той с нея? Лили не би го направила. Но той я прегръщаше. Тя се смееше. Беше й хубаво. Няма да позволя този да бъде с нея. Никой няма да докосва моето момиче. Трябва да измисля нещо. Но как? Със сигурност не докато гледам тавана.
ESTÁS LEYENDO
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...