58- Предложение

63 5 1
                                    

Мина месец от първата ни среща с Макс а от тогава излизахме още два пъти. Да си призная е хубава компания. Забавен е, изслушва ме и поне за пет минути успяваше да ме накара за не мисля за Леонардо. След това обаче ми задаваше въпроси за него и съобщението което ми беше изпратил а след това изтрил. Явно не го е интересувало дали съм го видяла.

"Все още не си му казала?" Извиках на най добрата си приятелка докато чакахме учителката да влезе в класната стая.

"Не мога разбери! Ако му кажа след това ще трябва са кажем да родителите ни"

"Скоро ще имаш коремче. Дори да не им каже ще разберат" включи се и Ели.

"Ще направя аборт. И без това емоциите ми бушуват. Не трябва ли в големите месеци са съм толкова емоционална а аз постоянно рева. Дори и сега само като се сещам ще заплача"

"Няма да плачеш и няма да го махаш. Обещай ми че днес ще му кажеш. Той също се притеснява. Да не мислиш че не забелязва емоциите ти?"

"И аз какво да направя? Да беше използвал презерватив"

"Ти защо не му каза да сложи?"

"Защото ми хареса повече.."

"Глупаци"

"Здравейте" този глас.. беше толкова познат. Всички се обърнахме към вратата където срещнах сините очи на русият красавец. Тук е.Всички веднага се изправихме и тръгнахме към тях като първо момчетата го заобиколиха. Тони беше два месеца извън града поради семейни причини за това сега така се зарадвахме да го видим.

"Тони" извиках правейки си път между момчетата докато не стигнах до него и се прегърнахме. Да си кажа честно много ми липсваше. Преди да замине се бяхме сближили много.

"Добри утро" поздрави госпожата която тъкмо влезе. "Изглежда много се радвате че съученика ви се връща, но той ще се радва още повече докато наваксва с изпусналият материал. Седнете си по местата"

***

Леон

"Как беше без нас?" Попитах докато с Тони ходехме към кафенето където би трябвало да са и останалите.

"Бях забравил че съществувате"

"Браво бе" ударих рамото му и той се изхили.

"Ами ти? Как върви семейният живот?" и това беше момента в който малката усмивка слезе от лицето ми.

Огледален святOnde histórias criam vida. Descubra agora