Щом купона свърши се разбрахме днес да се срещнем на по кафе както и стана. Този път Мел и Маги също бяха с нас и ми беше още по готино. Жалко че заваля много силно докато си мислехме да се разходим за да ми покажат града, но решихме че ще отидем в къщата на Майк където... не знам какво ще правим. Или поне не знаех..
"Боже Господи това не е вярно!" Изписка Мика след като Майк започна да я дразни казвайки й че била ревнувала братовчед ми от Карина. Което всъщност е вярно.
"Стига сте дразнили момичето!" Скарах му се а той изцъка с език и извъртя очи.
"Никой ли няма да ме защити" обърна се към момчетата които просто си замълчаха.
"Много добър избор" Мелани се усмихна и погледна телефона си. "Хайде да правим нещо"
"Знам една хубава игра ама трябва да отидем в спалнята" след думите си Майк получи ръката на братовчед ми за врата.
"Май искаш аз да ти покажа една игра"
"Стига де шегувам се."
Леон
Лили я няма вече два дни. Всички знаят къде е, но не ми казват. Със сигурност тя ги е накарала. Единствено не съм питала Амели а само тя би ми казала истината, но Джош ме предупреди да не говоря с нея на тази тема понеже е била много тъжна когато разбрала ме сестра й ще замина за някъде си. Дали ще се върне или е заминала завинаги заради мен? Тази мисъл се върти постоянно в главата ми карайки ме да се чувствам като най големият глупак на света. Който всъщност съм след като си позволих да изгубя момичето си. Може би я напрегнах още повече понеже бях цял ден у тях след като тя беше скъсала с мен. Аз просто исках да говоря с нея и да й обясня, но не се случи. Да, със сигурност и това има някаква вина. Вината съм аз!
"Това момиче ще ме подлуди" промърморих след последният си опит да се свържа с нея. Не ми вдигаше или отговаряше на съобщенията. Това момиче не разбира ли че след тези нейни дейности започвам да се притеснявам?
"Какво?"
"Лиса? Ти пък кога дойде?"
"Не знам не познавам часа" сви малките си рамене и отново се облегнах на дивана поглеждайки тавана. Опитвах се да измисля как поне да се свържа с нея за да чуя гласа й и да се уверя че е добре. "На теб кака Лили липсва ли ти?"
ESTÁS LEYENDO
Огледален свят
RomanceЖивотът винаги е бил срещу Лили Доусън. Винаги са били в бедно семейство което не е се е справяло лесно с парите. Обаче никога не са се предавали. Никога не е имала истински приятели понеже не я бива в сприятеляването. Когато някой е мил с нея заекв...