46- Проблеми

67 5 3
                                    

Лили

"Аз защо не знам че се казва Леонардо?" Извиках де щом влязох в стаята с приятелката си.

"От къде мислеше че излиза Леон?"

"Мислех че е просто така. Три месеца бяхме заедно и не ми е казал. Пък и се познаваме септември месец. Сега е Януари. Кога щях да го разбера?"

"Не е толкова важно според мен името а това което се е случило снощи. Защо не ми обясниш по подробно какво се случи. Половин час сигурно те нямаше а след това се появи пита за Леон и това беше"

"Влязох в кухнята и видях Ема. Разказа ми за брат си и ми се извини. Поговорихме си малко а след това това дойдохме при вас където ми казахте че Леон е на горният етаж и щом се качих видях че се целуваше с някакво момиче. И най нахално днес цял ден седи вкъщи."

"Ами ако наистина има обяснение? Защо не поговорите?"

"Какво обяснение? Вече от почти месец се караме и той постоянно повтаря колко ме обича и че нямал нищо общо с други момичета. Сега пак ще ме излъже и аз ще му повярвам. Това ли искаш да стане?"

"Лили успокой се. Защо си го изкарваш на мен? Просто не искам да разваляте тази прекрасна връзка. Личи си че Леон наистина много те обича."

"Искам да се махна от тук"

"Какво?"

"Искам да бъда далече от него. Поне за седмица а след това ще се върна заради училището"

"И къде ще отидеш?"

"Не знам. Може да говоря с вуйчо си"

"Скъпа, помисли добре преди да вземеш решение"

"Вече съм взела решение, но не знам къде ще отида"

***

Говорих с леля и чичо за заминаването си при вуйчо и успях да ги убедя без да им казвам каква е причината на това мое решение. Чичо ми запази билет за следващата сутрин което означава че трябва са се сбогувам с приятелите си.

"Фран, чуваш ли ме?" Попитах приятелката си след като разбрах ме докато съм й обяснявала какво се бе случило тя не ме е слушала.

"Извинявай. Какво казваше"

"Че заминавам"

"Къде ще ходиш?"

"При вуйчо ми"

"Но защо?"

"Ама ри наистина не ме слушаш. Вече от сигурно един час седя и ти обяснявам какво се е случило а ни не си разбрала абсолютно нищо"

"Извинявай, Лили" каза тъжно "но аз също си имам проблеми"

"Какви проблеми? Матьо ти е изневерил? А не чакай това е моята случка" бях изнервена а сега и това. Исках да споделя с най близките си приятели които са Ели и Франческа. Друг си нямам.

"Бременна съм!"

Огледален святWhere stories live. Discover now