4-Първи учебен ден

179 7 0
                                    

"Хайде по бързо ще закъснеем" казах на брат си докато вървягме към новото си училище. Да, Приеха ме. Още на вечерта изпратиха имейл. 93 точки от 100. Много се зарадвах макар да не можех да повярвам, но ето че е факт.

Отиваме към Гимназията, облечена в униформите на гимназията. А в момента прекрачваме Прага на гимназията. Боже мой.

Щом влязохме в Голямата сграда батко ми каза че отива в кафенето където във всяко Междучасие е пълно с ученици.

А сега хайде да си спомня къде точно се намираше кабинета на директора. Мисля че на Вторият етаж. Или на Първият.

"Извинявай, може ли да ми кажеш къде се намира офиса на Директора? " попитах едно момиче.

"Ти ли си новатаДоусън нали? " кимнах в отговор. А сега ми отговори на въпроса "майка ти работи вкъщи. Аз съм Франческа приятно ни е"

"Аз съм Лили" представих се. А сега към офиса.

"Надявам се да се сприятелим" офиса момиче офиса.

"Аз също, но къде е.. " започнах,но писъка ми изпревари мислите ми. Това е той. Затичах се към него и го прегърнахме силно.

"Хей малката" каза и ме пргърна също.

"Габо от къде я познаваш тази? Това е парцаланата за която ти казахме" каза едно момче до него и като го погледнах беше един от тези с оная Руса кокошка

"Това е братовчедка ми. Не я нарипайте така повече"
Каза и преди момчето да е казало каквото и да било чух отново онзи писклив гаден глас.

"Боже боже. Какво си имаме тук." каза и се обърнах към нея. До нея беше и другото момче. "Малката парцаланка ще учи с нас. Как успя? Как въобще успя да си купиш от нашите униформи? Не съвпадат много на бюджета ти"

"Защо не млъкнеш? Не си интересна на никой" казах и май се ядоса.

"Така ли мислиш? Интересна съм на много момчета само да ти кажа а ти само на магазините за втора употреба"

"Поне не съм лесна като теб."

"Лесна? Ти за коя се мислиш? "

"Ти сама го каза. Курва"

"Малката. Внимавай как ми говорил" каза и хвана косата ми карайки ме да изкривя тялото си на една страна.

Огледален святDonde viven las historias. Descúbrelo ahora